Beantwoord

bestelknop

Reputatie 1
Badge +1

Ik wil graag de bestelknop gelijk in het artikeloverzicht laten zien. Weet iemand hoe ik dit kan instellen zonder de omschrijving ook uw laten zien? Wil eigenlijk alleen productnaam, prijs en bestel knop laten zien.  Door op de het product te klikken ziet men dan de omschrijving wel.  

icon

Beste antwoord door Merel 6 August 2020, 09:39

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Als je gaat naar instellingen → vormgeving → artikelinstelling.
Kun je uit verschillende opties kiezen daar staat ook bij artikeloverzichten foto titel en prijs.
Maar ik meen me te herinneren dat je dan alsnog op artikel moet klikken om deze te kunnen bestellen.

Reputatie 7
Badge +11

Als je op bestellen klikt kom je direct in de winkelwagen.

Moet je nog een hier naar kijken. Dat kun je ook nog aanpassen 

Reputatie 5
Badge +7

Als ik het goed begrijp wil zij juist de omschrijving er niet bij zien. Zoals jij het hebt staan hebben wij het ook.

Reputatie 7
Badge +11

Helaas is dat nog niet mogelijk. Wie weet ooit in de lang vewachte mww update. 

Reputatie 1
Badge +1

Oh jammer want ik wil die omschrijving er idd niet bij maar wel gelijk een bestelknop. 

Reputatie 4
Badge +7

Je kan bij vormgeving/artikelinstellingen kiezen voor de weergave met koopknop. Zo kunnen jouw klanten direct vanuit het artikeloverzicht, een artikel in de winkelwagen doen zonder dat de artikeldetailpagina geopend moet worden.

Als je een keuzelijst hebt ingevoerd bij een artikel dan kom je áltijd op de detailpagina omdat klanten dan een keuze eerst dienen te maken. 

Reputatie 1
Badge +1

Maar kan je het dan ook zo instellen dat je de omschrijving niet te zien krijgt?

Reputatie 4
Badge +7

Je kan er dan voor kiezen om bij het artikel de korte omschrijving niet in te voeren. 

Reputatie 1
Badge

Je kan er dan voor kiezen om bij het artikel de korte omschrijving niet in te voeren. 

Hmm, maar om de een of andere reden geeft MWW dan de eerste paar regels van de volledige omschrijving als korte omschrijving. Deze hack had ik ook als een geprobeerd, maar die geeft niet het door Susanne en anderen gewenste resultaat.

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb nu een teken ingevoerd bij de korte omschrijving en dan lukt het wel. Hoop dat het ooit nog anders kan, maar voor nu lijkt het ook wel leuk een ster :)

Reputatie 1
Badge

:ok_hand_tone1: kijk, dat zijn de workarounds waar ik dol op ben. Dankje Susanne!

Reputatie 7
Badge +11

:ok_hand_tone1: kijk, dat zijn de workarounds waar ik dol op ben. Dankje Susanne!

Creatief bedacht

Reputatie 1
Badge +1

Graag gedaan! 

Reputatie 1
Badge +1

graag gedaan!

Reputatie 7
Badge +9

@Susanne creatieve oplossing zo! Zou het ook werken met enkel een spatie bijvoorbeeld, of trapt het systeem daar dan weer niet in? :wink:

Weet iemand toevallig ook of het onderzocht is dat mensen eerder producten in de winkelwagen plaatsen wanneer ze deze vanuit het overzicht al kunnen aanklikken, in plaats van eerst het product te moeten bekijken? Ben daar wel benieuwd naar..

Reageer