Beantwoord

Bedrijfsnaam aanpassen in beheer omgeving

• 7 maart 2021
  • 4 reacties
  • 35 Bekeken

Badge

Ik heb bij mijn winkelgegevens mijn bedrijfsnaam aangepast van 4kids-schmink (is mijn hoofdbedrijf bij de kvk) naar 4kids-4crea. Dit bedrijf hangt ook onder mijn kvk voor mijn webwinkel. De reden waarom ik mijn gegevens heb aangepast is omdat op de pakbon 4kids-schmink staat en mijn klanten dit vreemd vinden omdat ze bestellen bij 4kids-4crea. 

Maar nu ik dit gedaan heb, denkt mijnwebwinkel dat ik een nieuwe webwinkel ben gestart, maar dat is absoluut niet de bedoeling. Mijn webwinkel 4kids-4crea bestaat al heel wat jaren en wil ik graag zo houden. Had ik dit niet mogen doen en hoe kan ik dit oplossen? 

icon

Beste antwoord door Ebbe 9 maart 2021, 10:20

Ik denk dat het aanpassen van de bedrijfsgegevens ervoor heeft gezorgd dat je opnieuw in de '’onboarding'’ terecht komt. Dit moet een fout in het systeem zijn. Je hebt geen nieuwe shop aangemaakt, dat beloof ik je:thumbsup: Je kunt de mail als niet verzonden beschouwen. 

Excuses! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Ik denk dat het aanpassen van de bedrijfsgegevens ervoor heeft gezorgd dat je opnieuw in de '’onboarding'’ terecht komt. Dit moet een fout in het systeem zijn. Je hebt geen nieuwe shop aangemaakt, dat beloof ik je:thumbsup: Je kunt de mail als niet verzonden beschouwen. 

Excuses! 

Reputatie 7
Badge +16

Ik zie op jouw e-mail adres 1 winkel staan. En dat is deze: https://www.4kids-4crea.nl/. Voor zover ik kan zien is er geen 2e of andere shop van jou aanwezig. 

Als je bent ingelogd in de beheeromgeving, zit je dan wel in de goede shop?

Badge

Ja ik zie nog steeds de goede shop, maar krijg wel emails van welkom en ga aan de slag met je nieuwe webwinkel. 

Ik heb zover ik weet alleen mijn bedrijfsnaam aangepast, maar verder niks gedaan. 

Badge

Dank je wel.

Reageer