Vraag

Banner blijft blurry

• 4 November 2021
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Badge

Mijn banner blijft blurry, als ik deze meer pixels geef is hij te groot en wordt hij bijgesneden. Het ziet er niet zo mooi uit vind ik. Daarnaast heb ik een tekst in de banner staan die op de tablet en telefoon helemaal wegvallen, is daar wellicht een tip voor?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi!

Ik zie dat je het logo zelf als logo hebt geüpload en de rest van de afbeelding als headerachtergrondafbeelding. Als je de tekst die naast het logo staat, integreert in één afbeelding en dit geheel als logo uploadt, dan valt de tekst niet meer weg op mobiel.
Als dit nog niet genoeg helpt om het logo minder korrelig te maken, dan mag je een mailtje sturen met de logo-afbeelding als bijlage naar support@mijnwebwinkel.nl. Dan kijken we even of het ons wel lukt :-).

Badge

Dank je wel! Ik ga het logo even aanpassen!

Heb je ook een idee hoe ik de banner minder blurry krijg?

Reputatie 5
Badge +6

Bedoel je de afbeeldingen in de slideshow? Ik zie dat je hiervoor jpg-afbeeldingen gebruikt. Zou je het eens kunnen proberen met een png-indeling? Mochten ze hiermee nog steeds wazig blijven, dan mag je ook hiervan de geüploade afbeeldingen naar ons mailen, zodat we even kunnen kijken waardoor het mis gaat.

Reageer