Helaas in deze tijd hebben wij veel te maken met backorders. Hoe verwerken jullie dit? helaas merk ik dat het erg onoverzichtelijk in het mww systeem is aan het worden. Hoe zouden we dit kunnen verbeteren??
Deel je stem en je mening
Helaas in deze tijd hebben wij veel te maken met backorders. Hoe verwerken jullie dit? helaas merk ik dat het erg onoverzichtelijk in het mww systeem is aan het worden. Hoe zouden we dit kunnen verbeteren??
Deel je stem en je mening
Ik zit met precies hetzelfde.
de workaround die ik bedacht heb: ik maak een tweede order via de frontend op naam van de klant, met daarin de aantallen in backorder, met evt. Extra verzendkosten, en betaalkosten, zoals afgesproken met klant, of aangegeven regels bij de artikelen; daarna haal ik wat niet geleverd kon worden uit de originele factuur en zet deze op verzonden bij verzending.
de nieuwe order blijft in behandeling tot de backorder artikelen weer beschikbaar zijn…
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.