Vraag

Automatisch uitverkochte sticker plaatsen

• 1 September 2020
  • 6 reacties
  • 239 Bekeken

Badge +1

Ik ben mijn webshop aan het opstellen en bots op een probleempje. Mogelijk is de oplossing heel simpel, maar ik vind het niet :-)

Ik wil, als mijn artikel (kleding) in alle maten is uitverkocht, dat er dan automatisch een sticker over de afbeelding komt met ‘Sold Out’. Nu kan ik het enkel zelf handmatig toevoegen, maar dat lijkt me nogal prutswerk. Kan dit ergens ingesteld worden?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Dat is inderdaad een goede @Love Gypsy. Het is niet mogelijk om een automatische sticker te plaatsen zodra de producten zijn uitverkocht. Ik ga je suggestie doorsturen naar het productteam, zou jij dat ook via feedback.mijnwebwinkel.nl ook willen doen?

Groet,
Ebbe

Badge +1

Oké, doe ik :-) Dank je wel!

Reputatie 4
Badge +6

Dit is een frustrerend onderwerp, vele willen dat een artikel met varianten automatisch verdwijnt als alle varianten zijn uitverkocht. Helaas is dit bij mww een probleem in de loadbalance als dit aan staat. 
ZIjn hier al wat meer ontwikkelingen in?

Reputatie 2
Badge +2

@Dennis - hip-pie.nl  nou hier wacht ik ook al heeeeel lang op! Eerder waren deze artikelen niet meer zichtbaar maar nu blijven ze gewoon online staan terwijl dit ook frustrerend is voor de klant als ze meerder artikelen aanklikken en steeds uitverkocht zien staan!

En ja we kunnen de artikelen zelf handmatig steeds verbergen maar dit is echt ontzettend veel werk voor ons persoonlijk er nog naast.

HOOP SNEL OP EEN OPLOSSING!

Reputatie 4
Badge +6

Wij wachten er niet meer op. Zijn ondertussen overgestapt

Reputatie 2
Badge +2

Ohw tja ik neem het ook in overweging alleen kosten worden dan meer.

Jullie zijn wel tevreden met jullie nieuwe?

Reageer