Beantwoord

artikelnummer weergave op factuur

Reputatie 5
Badge +8
  • Super user
  • 265 reacties

Ik heb artikelnummers ingevuld, maar deze zijn alleen voor communicatie met de toeleverancier en voor mijn boekhouding.

Hoe kan ik voorkomen dat de artikelnummers afgedrukt worden op mijn facturen?

icon

Beste antwoord door Juffrouw Pauw 23 May 2020, 16:42

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Wij gebruiken ook artikelnummers, maar die zijn niet zichtbaar voor de klant maar ook voor onszelf. Wij hebben het ingesteld op de Artikel-pagina (bij Artikel bewerken). Hier kan je achter het artikelnummer op het tandwieltje klikken en kan je de Zichtbaarheid op Verborgen zetten, zie hieronder.

Bij ons verschijnt het artikelnummer dan niet op de factuur. Werkt dit bij jou ook?

Reputatie 7
Badge +16

@evv Is het gelukt met de uitleg van @Juffrouw Pauw?

Reputatie 5
Badge +8

@ebbe Dank je wel voor de hulp,

ja het heeft geholpen, blijkbaar heb ik een aantal artikelen ingebracht waarbij automatisch zichtbaar is gebruikt. Ik heb nu alle artikelen gecontroleerd en waar nodig aangepast.

By the way

- de link die in je mail staat werkt niet

maar dit topic mag gesloten worden

Reputatie 7
Badge +16

Top, goed bezig! 

Bedankt voor het melden van de kapotte link. Ik zelf kan het niet oplossen, dit ligt nu bij de ontwikkelaars van Insided (het platform waarop de community is gebouwd). 

Groet,
Ebbe

Reputatie 5
Badge +8

deze link doet het wel dus weet niet wat er aan de hand is? kan zijn  dat het een tijdelijk probleem was

Op één of andere manier missen we het artikelnummer op de faktuur of pakbon. Vanaf de pakbon zoeken we de producten bij elkaar maar moeten nu vaak de webshop ernaast houden om goed te kijken of we het juiste artikel pakken. Het artikelnummer willen we niet zichtbaar op de website.. is deze optie ook mogelijk? Als we deze op zichtbaar zetten, komt dit dan op de faktuur of pakbon? 

Reputatie 3
Badge +1

Weet iemand of er een mogelijkheid is om artikelnummers zichtbaar te krijgen bij bijvoorbeeld printen van een pakbon maar niet op factuur zodat de klant hiermee niet vermoeid wordt?

We gebruiken onze artikelnummers om de bestellingen compleet te maken maar dit is alleen voor intern gebruik.

Reputatie 3
Badge +1

Op één of andere manier missen we het artikelnummer op de faktuur of pakbon. Vanaf de pakbon zoeken we de producten bij elkaar maar moeten nu vaak de webshop ernaast houden om goed te kijken of we het juiste artikel pakken. Het artikelnummer willen we niet zichtbaar op de website.. is deze optie ook mogelijk? Als we deze op zichtbaar zetten, komt dit dan op de faktuur of pakbon? 

Ik zie dat we een soortgelijke vraag hebben nu :)

Weet iemand of er een mogelijkheid is om artikelnummers zichtbaar te krijgen bij bijvoorbeeld printen van een pakbon maar niet op factuur zodat de klant hiermee niet vermoeid wordt?

We gebruiken onze artikelnummers om de bestellingen compleet te maken maar dit is alleen voor intern gebruik.

Wie weet wordt deze vraag nu wel opgepakt 😊, is inmiddels al een jaar geleden.

Ik zie dat we een soortgelijke vraag hebben nu :)

Wij lopen hier ook tegenaan. Het lukt nu ook wel, maar zou zoveel makkelijker kunnen gaan..

Reageer