Beantwoord

Artikelen kopiëren

• 12 January 2021
  • 13 reacties
  • 198 Bekeken

Hai, 

ik zou graag artikelen kopiëren zodat ze op verschillende pagina's zichtbaar zijn. Is dat mogelijk of moeten artikelen in elke lijst opnieuw worden opgevoerd?

Dank voor het antwoord

icon

Beste antwoord door Bicas KTD 12 January 2021, 16:10

Bekijk origineel

13 reacties

Badge +1

*edit, niet goed gelezen..*

Bij elk artikel staat helemaal rechts een v, als je daar op klikt krijg je een lijst met van alles, waaronder ‘link maken’, dan kan je het artikel ook op andere pagina’s zetten.

Succes!

Badge +1

En als je meerdere artikelen selecteert die naar dezelfde pagina kunnen, dan scheelt dat ook nog een hoop tijd.. ;)

Reputatie 2
Badge +2

Je kan elk artikel afzonderlijk kopiëren met afbeeldingen, en daarna verplaatsen naar een andere pagina. 

Reputatie 7
Badge +9

Je kan elk artikel afzonderlijk kopiëren met afbeeldingen, en daarna verplaatsen naar een andere pagina. 

Kopiëren en verplaatsen is niet aan te raden, dit zorgt voor wat rompslomp. Tenzij het om een daadwerkelijk ander product gaat. Wanneer je er een link van maakt, blijft het hetzelfde product en verandert ook overal je voorraad mee. Dus als het exact hetzelfde product moet zijn (bijv. deze zet je op de pagina ‘Woonaccessoires’ en ‘Nieuwe collectie’ (even als voorbeeld), gebruik je links - dan blijft het hetzelfde product. 

Hartelijk dank voor de reacties. Daar kan ik mee aan de slag!

Reputatie 2
Badge +2

@Nanaas , welke getal moet ik invullen aan de rechterkant na het maken van een link?

Alvast hartelijk dank!

Reputatie 7
Badge +9

@Nanaas , welke getal moet ik invullen aan de rechterkant na het maken van een link?

Alvast hartelijk dank!

Ik weet niet wat je bedoeld, heb je een foto?

Reputatie 2
Badge +2
Rechtsbovenin staat een vakje met aantal!

Reputatie 7
Badge +9
Rechtsbovenin staat een vakje met aantal!

Die optie krijg ik nooit te zien eigenlijk! Weet @Ebbe wat hiermee bedoeld wordt?

Reputatie 7
Badge +16

Daarmee kun je aangeven hoe vaak je het product op de pagina wilt tonen. Als je het product 1x op die pagina wilt linken, dan vul je dus 1 in:thumbsup:

Reputatie 7
Badge +11

Daarmee kun je aangeven hoe vaak je het product op de pagina wilt tonen. Als je het product 1x op die pagina wilt linken, dan vul je dus 1 in:thumbsup:

@Ebbe Heeft dit ook nog negatief invloed op je laadsnelheid ? of het crawlen van je site ?

Reputatie 2
Badge +2

Thanks

Reputatie 7
Badge +16

@Ebbe Heeft dit ook nog negatief invloed op je laadsnelheid ? of het crawlen van je site ?

Niet zozeer. Ook hierbij geldt dat wanneer je veel afbeeldingen in de omschrijving hebt staan en deze zijn allemaal 1 mb (of meer) dit wel invloed heeft. Dit geldt pas bij hoge aantallen. Het maakt geen verschil of je 1000 producten of 2000 producten in je shop hebt staan. Tenzij je dus weer 1000 afbeeldingen van een aantal mb in je shop hebt staan. Als je ervoor zorgt dat al je afbeeldingen rond de 250 kb zijn, zit je wel goed:thumbsup:

Reageer