Vraag

Artikel weergave

• 18 januari 2021
  • 10 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Ik zou het mooi vinden om de scalling van weergave artikel assortiment (grote foto's vierkant) beschikbaar te hebben met de weergave van artikel en prijs (foto, titel, prijs) … Wie zou dit ook willen … graag stemmen: https://feedback.mijnwebwinkel.nl/611

10 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Zie feedback…! Een vette MUST voor onze site:smile:

Reputatie 5
Badge +6

Voldoet de optie bij grote foto ‘Artikeldetails schuiven over de afbeelding’ hiervoor niet? Dan heb je namelijk ook titel en een prijs erbij staan.

Reputatie 2
Badge +2

Helaas is de foto weergave niet op dezelfde lijn en moet je spaties toevoegen om dit kloppend te krijgen maar dat werkt niet altijd goed in mobile weergave:

Reputatie 2
Badge +2

Deze weergave is prima met productnaam en prijs … maar grotere foto zou mooi zijn;

Reputatie 2
Badge +2

Deze weergave is mooi qua foto … helaas mis ik hier de koop actie voor de bezoeker (je moet maar net weten dat je de muis over de foto moet bewegen):

Reputatie 5
Badge +6

Helaas is de foto weergave niet op dezelfde lijn en moet je spaties toevoegen om dit kloppend te krijgen maar dat werkt niet altijd goed in mobile weergave:

Dat bedoel je, ja die verspringende teksten stoor ik me ook vaker aan haha! :wink:  Heb zelf deze wel als favoriet van alle opties, dus ik heb me er even bij neergelegd. Maar snap nu inderdaad je punt.

Reputatie 6
Badge +7

Hopelijk ooit in de toekomst zou dit aangepakt moeten zijn. En dan zou je hier daar geen last meer van moeten hebben.

Reputatie 1
Badge

Zeker mee eens, vooral op mobiele weergave zal dit echt een verbetering zijn.
Ik heb er voor gestemd. Als je voor de vierkante optie kiest als je met je muis over de afbeelding gaat, de prijs en titel te zien is is dit totaal niet handig voor op je mobiel omdat de klant dan niet gelijk de prijs ziet en dan eerst op de afbeelding moet klikken. De meeste klanten bezoeken mijn website met hun mobiel, dus deze optie is erg mooi maar niet gebruiksvriendelijk. 

De optie met het info tekentje gebruik ik nu ook zoals meerdere hierboven, maar toch stoor ik mij aan het kleine info tekentje. Helaas is er geen betere optie. 

Reputatie 6
Badge +7

Zeker mee eens, vooral op mobiele weergave zal dit echt een verbetering zijn.
Ik heb er voor gestemd. Als je voor de vierkante optie kiest als je met je muis over de afbeelding gaat, de prijs en titel te zien is is dit totaal niet handig voor op je mobiel omdat de klant dan niet gelijk de prijs ziet en dan eerst op de afbeelding moet klikken. De meeste klanten bezoeken mijn website met hun mobiel, dus deze optie is erg mooi maar niet gebruiksvriendelijk. 

De optie met het info tekentje gebruik ik nu ook zoals meerdere hierboven, maar toch stoor ik mij aan het kleine info tekentje. Helaas is er geen betere optie. 

@Uniekje  En de optie dan met direct de bestelknop ? 

Reputatie 1
Badge

@powerfulproducts.nl Je hebt je website mooi opgezet! 

Ik denk persoonlijk dat het voor mijn product groep minder mooi is omdat ik stainless steel sieraden maak en verkoop en daarom liever een rustige minimalistische look wil hebben. De optie met het info tekentje is prima voor nu. Maar toch zie ik liever uit eindelijk de optie zoals @Windsurfer benoemt omdat dit toch net wat strakker eruit ziet.

Reageer