Vraag

Artikel overzicht 'Beknopt met dynamische hoogte'

• 11 mei 2021
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Hallo,

Maart dit jaar is het artikeloverzicht Beknopt met dynamische hoogte aangepast met toevoeging van een koop-knop. Dit vind ik op zichzelf een goede toevoeging alleen maak ik er in mijn websites geen gebruik van. Echter, er zit nu wel een extra witruimte onderaan in het artikelblok die nergens voor dient en er onverzorgd uitziet.

Ik kan mij niet herinneren dat dit voorheen ook al zo was. Ik maak gebruik van het PRO abbonement van MWW dus zelf de code aanpassen is geen optie. En vanwege de goede weergave van alle formaten foto’s wil ik niet wisselen naar een ander artikeloverzicht.

Is hier een oplossing voor of kan hier naar gekeken worden door het MWW-team?

Alvast bedankt!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Yorick Spits Om welke shop gaat het? Dan kijk ik met je mee. 

Groet,
Ebbe

@Ebbe Het gaat in dit geval om www.stikselsenprints.nl maar ik ben ervan overtuigd dat dit bij iedere webwinkel met deze weergave het geval is.

Reputatie 7
Badge +16

Thanks Yorick,

Ik heb nagevraagd of deze weergave de afgelopen tijd is aangeraakt qua code of iets dergelijks. Dit is niet het geval. Hoe de weergave nu getoond wordt, is altijd zo geweest. 

De weergave foto, titel en prijs is wel aangepakt. Hier heb je de mogelijkheid om een koopknop toe te voegen. 

Reageer