Vraag

Artikel op pagina plaatsen

• 13 February 2022
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Badge +1

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb diverse pagina's op mijn webshop. Van 2 pagina's (eigen foto en mystery painting) heb ik nu verschillende artikelen staan waarvan alleen de maat anders is.

Ik wil graag op beide pagina's 1 artikel met een keuzelijst plaatsen, maar ik kan niet vinden hoe ik de stap van artikeloverzicht kan overslaan.

Ik wil dus graag als de klant op de pagina klikt dat daar meteen het artikel staat in plaats van een artikeloverzicht waarop ze nog een keer moeten klikken.

Dit is hoe het nu op de pagina staat

En dit is wat ik graag wil zien op de pagina

Ik hoop dat het een beetje goed uitleg, de webshop is www.angelsdiamondpainting.nl 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Dat is helaas ook niet mogelijk. De menustructuur is zo opgebouwd dat je doorgaat naar een artikelpagina, en daar kun je kiezen voor een bepaald product. Zoals dat ook nu werkt op je webshop dus.

Enige wat je wel zou kunnen doen is op de homepagina een knop zetten d.m.v. een afbeelding bijvoorbeeld, die wel rechtstreeks door linkt naar het product wanneer je er op klikt. 

Badge +1

Dat is helaas ook niet mogelijk. De menustructuur is zo opgebouwd dat je doorgaat naar een artikelpagina, en daar kun je kiezen voor een bepaald product. Zoals dat ook nu werkt op je webshop dus.

Enige wat je wel zou kunnen doen is op de homepagina een knop zetten d.m.v. een afbeelding bijvoorbeeld, die wel rechtstreeks door linkt naar het product wanneer je er op klikt. 

Dank je wel, dan ga ik ook niet verder stoeien ermee. 

Reageer