Vraag

Andere B2B webwinkels?

• 21 april 2020
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Ik ben benieuwd of er meer webwinkeliers zijn die zich vooral op bedrijven richten (B2B). Over het algemeen functioneert Mijnwebwinkel prima voor mij. Ik ben erg blij met de mogelijkheid om btw te verleggen bijvoorbeeld. Het invoerveld voor een btw nummer zorgt echter ook voor verwarring soms. Een flink deel van mijn Nederlandse klanten vult het in terwijl dat niet nodig is binnen Nederland. Blijkbaar voelen ze zich daartoe verplicht. Sommige blijven er ook in hangen omdat er bijvoorbeeld een spatie in staat en dan kunnen ze niet verder met afrekenen. Als ik geluk heb bellen ze maar een ander deel zal misschien afhaken. Wellicht zijn er mensen die dit ook herkennen. Dan kunnen we gezamenlijk kijken of we daar een verbetering voor kunnen aanvragen.

2 reacties

Badge

Wij hebben ook heel veel B2B-klanten, maar hebben eigenlijk nog nooit problemen ondervonden met het BTW-nummer. Vermoedelijk dan omdat het in België verplicht is om je ondernemingsnummer (gelijk aan je BTW-nummer) op te geven bij professionele aankopen voor je onderneming.

Reputatie 4
Badge +2

Wij hebben hier ook niet tot nauwelijks problemen mee. 

Reageer