Vraag

Afspraken inplanner inbouwen?

• 17 May 2020
  • 5 reacties
  • 258 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hi,

Iemand ervaring met een goed online reserveringssysteem?  Klanten kunnen dan zelf een afspraak inplannen. Het liefst natuurlijk via een simpele knop op mijn website, die doorlinkt. 

Ik zag bijvoorbeeld www.onlineafspraken.nl, die heeft hier een widget voor. Doet MWW zaken met iets soortgelijks? 

Ik hoor het graag.

Saskia

5 reacties

Reputatie 4
Badge +7

Hoi @MissQ Helaas kunnen wij je niet informeren over de ervaringen met deze partij. Hopelijk heeft een andere merchant hier wel ervaring mee. Je zou sowieso eerst eens bij deze partij na kunnen gaan of een koppeling via de Google Tag Manager mogelijk is of via een API. Als dit laatste mogelijk is, dan mag deze partij met ons contact opnemen via partners@mijnwebwinkel.nl en dan kijken we of we daadwerkelijk een koppeling via de API tot stand kunnen brengen.

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @MissQ Helaas kunnen wij je niet informeren over de ervaringen met deze partij. Hopelijk heeft een andere merchant hier wel ervaring mee. Je zou sowieso eerst eens bij deze partij na kunnen gaan of een koppeling via de Google Tag Manager mogelijk is of via een API. Als dit laatste mogelijk is, dan mag deze partij met ons contact opnemen via partners@mijnwebwinkel.nl en dan kijken we of we daadwerkelijk een koppeling via de API tot stand kunnen brengen.

Top, ga ik zeker doen!

Reputatie 5
Badge +8

@Merel   Ik hoor graag jouw ervaringen, ben zelf ook op zoek naar zo iets.

Dank je wel Alvast

Emerentia

Badge

ben je hier al verder mee gekomen? Ik zou dit ook wel graag willen toevoegen aan mn webshop

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben ook benieuwd of er inmiddels ontwikkelingen zijn. Een klant van mij wil gebruik maken van OnlineAfspraken.nl voor het inplannen van atelierafspraken en workshops. 

Ik heb overigens ook een mailtje gestuurd naar support@mijnwebwinkel.nl, dus ik ben benieuwd of er iets mogelijk is in Google Tag Manager. OnlineAfspraken.nl zelf geeft wel aan dat het overal mogelijk is, en dat je via Google Tag Manager kunt werken. Maar ik krijg het nog niet werkend tot op heden. 

Reageer