Hallo lieve lezer
Bij deze zou ik graag willen weten wat nu eigenlijk de gaan bare afmetingen zijn om mooi in je webshop www.annebientje.nl te plaatsen bij mij zijn nu de fotoos niet allemaal de zelfde afmetingen wie kan me helpen?
mvg annebientje
Hallo lieve lezer
Bij deze zou ik graag willen weten wat nu eigenlijk de gaan bare afmetingen zijn om mooi in je webshop www.annebientje.nl te plaatsen bij mij zijn nu de fotoos niet allemaal de zelfde afmetingen wie kan me helpen?
mvg annebientje
Ik hanteer voor de artikelfoto's een vierkant formaat van 567x567 pixels. En ik heb de ervaring dat ze dan netjes en scherp getoond worden.
yes dank voor het snelle antwoorden ga ik het proberen die afmeting doet u dat nog in een speciaal prograam
yes dank voor het snelle antwoorden ga ik het proberen die afmeting doet u dat nog in een speciaal prograam
Ik werk zelf met Photoshop, maar dat kan ook met andere (gratis) programma's. Bijvoorbeeld Canva.
dank je kan u misschien een kijkje nemen in onze webshop www.annebientje.nl ben al druk bezig om de fotoos 1 voor 1 om te zetten ben bij meisjes begonnen als u daarop klikt ziet u al een paar fotoos groter gemaakt maar hoor graag wat u ervan vindt.
Hoi Annebientje,
Leuke webshop! Ik ben zelf ook net begonnen en het lukt mij niet om mijn homepage mooi te maken. Zo lukt het me bijvoorbeeld niet om daar foto's op te plaatsen zoals jij hebt gedaan die dan doorlinken naar een pagina. Kun jij misschien vertellen hoe jij dat hebt gedaan?
Groet,
marieken
dank je kan u misschien een kijkje nemen in onze webshop www.annebientje.nl ben al druk bezig om de fotoos 1 voor 1 om te zetten ben bij meisjes begonnen als u daarop klikt ziet u al een paar fotoos groter gemaakt maar hoor graag wat u ervan vindt.
Daarnaast zou ik adviseren een andere kleur koopknop/winkelwagen knop te kiezen als je nu gebruikt, omdat deze ook al terugkomt in de footer. Lees hier meer: https://e-expansion.nl/kleuren-voor-een-koopknop
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.