Vraag

Afbeeldingen op home pagina

• 8 June 2022
  • 7 reacties
  • 158 Bekeken

Hallo,

Ik worstel wat met het plaatsen van de afbeeldingen op mijn home-pagina. Graag had ik links een grote langwerpige foto geplaatst van 510px hoog. Daarnaast wou ik dan 6 kleinere foto’s plaatsen van 255px hoog en dit in 2 rijen naast de grotere afbeelding.

Het probleem is dat de onderste rij kleinere foto’s automatisch verspringen tot onder de grote foto…

Weet iemand hoe dit moet?

Het zou zoiets ongeveer moeten worden :

Alvast bedankt voor de hulp!

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Geen idee of dit zo kan… Wil je ze kunnen aanklikken? Anders alles in 1 geheel maken in photoshop?

Ja, de bedoeling is om elk vak apart te kunnen aanklikken.

Lijkt mij iets simpel maar toch lukt het mij niet...

Reputatie 2
Badge +1

Hier loop ik ook mee vast.

Door verschillende maten frames te gebruiken ben je mee met de huidige designs van de meeste shops.

Als we dan ook nog eens een video ipv een afbeelding kunnen inladen in bepaalde vlakken zou het helemaal leuk worden. 

Misschien dat @Nanaas wel weet of het mogelijk is om dit klaar te spelen. 😊

Badge +2

Dat is inderdaad mogelijk. In een van mijn testwinkels kun je een opzetje vinden op de pagina ‘Community’: https://beunhaasbouw.myonline.store/c-6479106/community/. Hierbij is het belangrijk om het grote beeld uit te lijnen naar links. Ik raad je aan om het hoge beeld wat breder te maken zodat de uitlijning er ook goed uitziet op mobiele apparaten. Zoals je op mijn pagina kunt zien, ziet deze weergave er anders niet erg fraai uit op mobiele apparaten. (Het hoge beeld kun je even hoog maken als de tegels samen uiteraard)

Reputatie 7
Badge +10

Hopelijk is dit probleem met de lang verwachte design update verholpen. Zoals bv jouwweb heeft dat perfect voor elkaar.

Reputatie 7
Badge +10

Dat is inderdaad mogelijk. In een van mijn testwinkels kun je een opzetje vinden op de pagina ‘Community’: https://beunhaasbouw.myonline.store/c-6479106/community/. Hierbij is het belangrijk om het grote beeld uit te lijnen naar links. Ik raad je aan om het hoge beeld wat breder te maken zodat de uitlijning er ook goed uitziet op mobiele apparaten. Zoals je op mijn pagina kunt zien, ziet deze weergave er anders niet erg fraai uit op mobiele apparaten. (Het hoge beeld kun je even hoog maken als de tegels samen uiteraard)

BIj mij doet de site niet helemaal goed?

Badge +2

BIj mij doet de site niet helemaal goed?

Het zijn blauwe blokken, geen afbeeldingen. Het is puur bedoeld als opzetje! :)