Vraag

Actie-artikelen behouden

• 9 February 2021
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Ik baal er eigenlijk wel van dat het onderdeel actie-artikelen gaat verdwijnen. Op deze manier verkocht ik toch nog wel eens artikelen die lang niet liepen en doordat ze zo even extra onder de aandacht kwamen wel verkochten.

Ik zou dan ook graag willen dat dit blijft of dat er een alternatief komt dat ik zelf een of een paar artikelen kan selecteren wat ik even extra onder de aandacht kan brengen voor bijvoorbeeld een week.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Het makkelijkst is om een aparte actie pagina te maken. Je kunt dan zelf artikelen daarnaartoe linken. Wij hebben dat een tijdje terug ook gedaan en ik zie bij analytics dat er toch best vaak op geklikt wordt. Voordeel is dat je dan ook zelf bepaald wat daar te zien is. Als je dan op de plek van de actie module een afbeelding maakt die direct linkt naar je aanbiedingen pagina heb je bijna hetzelfde maar zelf meer controle. Je kunt dan bv ook bij een actie een sticker maken voor een weekaanbieding of iers dergelijks.

Reputatie 6
Badge +8

Kun je nu ook doen in de vorm van een slide show. Maar ook dat is funest voor je laadsnelheid van je site  

Reputatie 5
Badge +6

Kun je hier zelf geen item van maken op je homepagina bijvoorbeeld? Dat je dan linkt naar het desbetreffende product? Je kunt ook onder aan je homepagina actie-artikelen linken - en erboven zetten ‘Acties' bijvoorbeeld. Op mijn webshop doe ik dat onderin met ‘Nieuwe producten’ (www.nanaas.nl). 

Dat is een optie maar ik vond dit juist zo mooi omdat het steeds een ander artikel is wat naar voren komt.

Reputatie 6
Badge +8

Kun je hier zelf geen item van maken op je homepagina bijvoorbeeld? Dat je dan linkt naar het desbetreffende product? Je kunt ook onder aan je homepagina actie-artikelen linken - en erboven zetten ‘Acties' bijvoorbeeld. Op mijn webshop doe ik dat onderin met ‘Nieuwe producten’ (www.nanaas.nl). 

Reageer