Beantwoord

Aanmeldingsmail nieuwe klanten login

  • 29 October 2021
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Ik ben bezig in de testmodus om een een nieuwe klantaccount aan te maken. In de bevestigingsmail die verzonden wordt staat mijn winkelnaam verkeerd en ik vind nergens terug waar ik deze kan aanpassen. Na met vriendelijke groet staat hij verkeerd en ook onderaan de mail.

Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

 

icon

Beste antwoord door Ebbe 1 November 2021, 10:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +7

Volgens mij moet je dit aanpassen op

 

https://www.mijnwebwinkel.nl/beheer/notification

 

s6 

Reputatie 7
Badge +16

@Teske Het systeem neemt automatisch de winkelnaam over die bij ons geregistreerd staat. In de winkelnaam kan echter geen ‘ staan, deze wordt vervangen door een streepje. Ik heb een ticket ingeschoten om te kijken of we hier iets aan kunnen doen. 

Ik houd je op de hoogte. 

@Ebbe bij de andere documenten zoals orderbevestiging,... gaat dit wel goed.

Reputatie 3
Badge +6

Goedemorgen, het is opgelost! De standaardtekst met winkelnaam is nu correct als het goed is :-) 

Reageer