Beantwoord

Aanmelding nieuwsbrief

• 17 februari 2021
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

helaas heb ik bij vormgeving alle vrije vakken gebruikt en nu heb ik geen plek meer voor mijn nieuwsbrief. Toch zou ik deze graag het liefst in mijn footer laten zien. zijn er andere methodes? via een link in een al bestaand tekst element bijvoorbeeld?

groet, Sandra 

www.softnaturals.nl 

Natuurlijke verzorgingsproducten! 

icon

Beste antwoord door VanessaDW 17 februari 2021, 13:31

Ja dat kan, ik gebruik enkel een tekstvak, waar ik zelf een tekst voor nieuwsbrief in heb geschreven.
en vervolgens een afbeelding van een ‘knop’ (zoals ik wil dat die er uit ziet), en in die knop zit de link naar het formulier voor de nieuwsbrief.
zie mijn footer: www.recreata.be 

Wat je wel even moet doen is die link van jou formulier te pakken krijgen en die copy paste doen in je afbeelding. Dus je moet even die module van de nieuwsbrief in je footer zetten, naar je website gaan, en die link kopiëren. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Ja dat kan, ik gebruik enkel een tekstvak, waar ik zelf een tekst voor nieuwsbrief in heb geschreven.
en vervolgens een afbeelding van een ‘knop’ (zoals ik wil dat die er uit ziet), en in die knop zit de link naar het formulier voor de nieuwsbrief.
zie mijn footer: www.recreata.be 

Wat je wel even moet doen is die link van jou formulier te pakken krijgen en die copy paste doen in je afbeelding. Dus je moet even die module van de nieuwsbrief in je footer zetten, naar je website gaan, en die link kopiëren. 

Reputatie 3
Badge +5

ik heb even naar je site gekeken, mooi hoor. er zit alleen een probleem onder in bij de shampoobars link onderin de footer, volgens mij zit daar een foto niet goed of zo.

s6

Badge

Dank je wel Evv,

ik denk dat ik zag wat je bedoelde en heb het aangepast. bedankt voor het compliment, als je er zoveel uren in steekt word je en soms blind voor de fouten en de sfeer. en kan ik niet altijd meer goed bepalen of het een mooie site is. 

Reageer