Vraag

2 talige website - Vertalen

• 30 March 2020
  • 5 reacties
  • 255 Bekeken

Badge

Ik ben bezig mijn website 2-talig te maken Nederlands-Engels, wat een werk...:disappointed_relieved:

Wat ik me afvraag, is er een mogelijkheid om een pagina volledig (tekst en afbeeldingen) te kopiëren naar de Engelse pagina om dan de tekst gewoon aan te passen naar het Engels

Nu zet ik opnieuw op een blanco pagina en moet ik dan ook weer alle afbeeldingen erbij zetten enz...

5 reacties

Hi Peggy!

Ik heb mijn site pas ook vertaald naar Engels en heb veel aan deze info gehad:

https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-toon-ik-mijn-webwinkel-meerdere-talen

Als het goed is kopieert hij alle producten met foto’s en aanvullende informatie behalve de tekst, omdat dat nog vertaald moet worden. Kan je hier iets mee?

Groetjes, Melanie

www.hoppybunniesstore.com

Met dit probleem zit ik al jaren.

Wanneer kan ik een kopie maken van een artikel  MET alle bijbehorende tekst, scheelt mij dagen werk.

Zou wel eens leuk zijn.

Reputatie 7
Badge +16

Een kopie maken met alle teksten kan al. Om deze automatische naar een bepaalde taal te vertalen niet. Ik verwacht ook niet dat dit er gaat komen en dit moet je nu ook echt niet willen. Een perfecte automatische vertaalprogramma bestaat simpelweg niet. 

Dag Ebbe, kan je me uitleggen hoe je de tekstvelden automatisch kopieert naar de tweede taal.?De vertaling kan ik daar dan zelf verzorgen.

Reputatie 7
Badge +16

Dag Ebbe, kan je me uitleggen hoe je de tekstvelden automatisch kopieert naar de tweede taal.?De vertaling kan ik daar dan zelf verzorgen.

Naar een tweede taal kun je de tekstvelden niet automatisch kopiëren. Je kunt een product kopiëren, de tekst wordt dan mee gekopieerd. Dit gaat alleen in dezelfde taal. Als je een product naar een andere taal kopieert, wordt de titel en het tekstvak leeggelaten. Hier moet je de vertaling dan zelf inplakken of typen. 

Reageer