Vraag

1x klikken website

• 27 januari 2021
  • 10 reacties
  • 140 Bekeken

Op onze webwinkel www.hippebeebjes.nl werkt (in de mobiele versie op de iphone) de 1e klik op elke pagina niet. Je moet als het ware dubbelklikken om door te gaan.

Ik zie dat sommige shops bij mww hier geen last van hebben, en andere juist wel.

Waar zit hem dit in?

Ik denk dat het vandaag begonnen is, sinds navigatie is aangepast bij iedereen.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@hippebeebjes Ik ervaar dit op een Android niet. Ik laat het door iemand checken die ook een iphone heeft. 

Reputatie 7
Badge +16

@hippebeebjes Ik heb een bug aangemaakt. Op zowel Safari als Chrome moet je 2x klikken. Ik kan de '’logica'’ hierachter nog niet ontdekken. We gaan dit onderzoeken. 

Als er nog andere klanten zijn die dit ervaren, laat het dan vooral weten! 

Badge

In de mobiele versie moet ik bij www.sambi.nl ook 2 keer op navigatie klikken alvorens ik in het menu kom. Daarna hoef ik maar 1 keer te klikken om naar de pagina’s door te gaan. Maar als ik in het menu naar beneden scroll blijft de laatste regel niet in beeld zodat daar ook niet op geklikt kan worden. Ik heb dit probleem op een iPhone en weet niet of het bij Android ook zo is.

Reputatie 1
Badge +1

@Ebbe In mijn webshop werkt de mobiele navigatie ook alleen na 2x klikken in het menu. Via Iphone. Weet niet of het met Android ook zo is, die heb ik niet om te testen. Op de productpagina's is 1x klikken voldoende, maar in het navigatiemenu moet het 2x.

Reputatie 7
Badge +16

Thanks! Android heeft geen problemen, het speelt alleen op iOs. Ik plaats hier een update zodra het is opgelost. 

Reputatie 6
Badge +7

Gek dat was mij nog op gevallen. Dat daar dan nog weer een verschil in zit.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb zojuist bericht gehad dat dit probleem is opgelost. Je hoeft nu niet meer 2x te klikken. 

Fijn weekend! 

Badge

@Ebbe Dat werkt nu inderdaad goed. Fijn dat dit is opgelost, maar…
als ik in het menu naar beneden scroll komt de laatste regel nog steeds niet in beeld zodat daar ook niet op geklikt kan worden. Klanten krijgen nu dus geen compleet aanbod te zien.

Reputatie 7
Badge +16

@Sambi Zou je eens een andere weergave van Webwinkelkeur kunnen kiezen? Ik verwacht dat het door de topbanner komt. De weergave van de widget kun je in de beheeromgeving van webwinkelkeur instellen. 

Ik hoor het graag. 

Badge

@Ebbe Daar lag inderdaad het probleem. Ik heb het inmiddels aangepast. Bedankt voor je tip!

Reageer