Vraag

Zoeken op EAN-code

• 7 May 2020
  • 7 reacties
  • 337 Bekeken

Op dit moment heb ik door de fors dalende verkopen (omdat ik veel op markten en braderieen sta in de zomermaanden) mijn artikelen op Bol.com gezet.

Ik loop er echter tegen aan dat er daar artikelen zijn zonder productfoto waarvan ik dus apart de foto en ontbrekende info moet toevoegen. Ze zijn nu voor mij dus alleen zichtbaar met de EAN code, zonder omschrijving of foto.

Er is geen beginnen aan om al mijn producten in MWW langs te lopen op zoek naar de EAN code. Kan ik binnen MWW zoeken op EAN code??

7 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb dit ruim een jaar geleden ook gevraagd, de barcode is namelijk het enige artikel gegeven wat een artikel uniek definieert, maar helaas het zit er niet in.

Het kan wel op het moment dat je de “Kassa App” installeert.

Een alternatief kan zijn dat je een export maakt van je voorraad en dan in bv Excel op zoek gaat naar de barcode. Deze wordt namelijk mee geëxporteerd.

Groet,

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal gelijk. De zoekfunctie zoekt niet naar de extra velden waar het barcode veld tussen staat of zelf gemaakte velden. Ik ga hem ook onder de aandacht brengen. Willen jullie dit ook doen? Dat kan via feedback.mijnwebwinkel.nl

Thanks! 

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb hiervoor nieuwe functie 304 aangemaakt.

Reputatie 4
Badge +7

Top! Iedereen kan hier op stemmen via https://feedback.mijnwebwinkel.nl/304

Reputatie 7
Badge +8

Dit is iets wat ik nu ook tegenkom.

Ik heb een simpele barcodescanner die ik aan de pc kan koppelen. Als ik in het dashboard bij de zoekfunctie ean codes intyp of scan worden die niet gevonden. Als dit wel zoe kunnen kan ik veel sneller nieuwe voorraad toevoegen. Dit doe ik liever via de pc dan via de kassa app omdat ik zo niet de kassa bezet houd. De link voor het stemmen doet het niet kan dat kloppen? Anders maak ik zelf een nieuwe na de kerst.

Reputatie 3
Badge +3

Waarschijnlijk is mijn artikel 304 al verwijderd door MijnWebWinkel. Ik denk niet dat daar wat aan gedaan gaat worden.

Groet,

Reputatie 7
Badge +8

Ik probeer het nog eens; Ean code

Reageer