Vraag

Zelf een order kunnen invoeren in de beheer omgeving.

• 11 November 2020
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik zou graag een order willen invoeren in de beheer omgeving van MWW. Indien je een order binnen krijgt via email is het handig om deze in te kunnen voeren in MWW. Dit houdt de voorraad in orde en vandaaruit kan dan ook een factuur verzonden worden.

Ik zie al een functie verzoek staan onder nummer 241. Deze functie heeft ook al 289 “likes” gekregen .

In hoeverre is het realistisch om te verwachten dat de functie ook gehonoreerd wordt?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Je kunt dan de bestelling ook handmatig invoeren zoals de klant het zou doen. Maar dan met de gegevens van de klant uit de mail (knippen en plakken dus.

Reputatie 3
Badge +3

Dank jewel voor je antwoord. Het handmatig invoeren zoals de klant dat doet is de methode die ik op dit moment gebruik en is inderdaad het betere knip en plakwerk. 

Maar het is niet het antwoord op mijn vraag.

Er zijn namelijk 289 MWW gebruikers die een verzoek (nr 241) ingediend hebben om dit op een andere manier mogelijk te maken.

Ik ben benieuwd in hoeverre dit soort verzoeken een kans van slagen hebben, 289 gebruikers is best een flink aantal.

Reputatie 7
Badge +16

Hi Mary,

Goed punt hoor! Er zijn inderdaad een aantal feedback punten die veel stemmen hebben ontvangen. Alle ingediende suggesties worden gecheckt en onderzocht. Hierbij wordt gekeken of het past in de ontwikkeling van het platform en of het technisch mogelijk is. En daarnaast moet het haalbaar zijn qua tijd. Om dergelijk suggestie om te zetten in een nieuwe functie ben je een aantal maanden verder. Het is dus niet wat je er even tussendoor doet. Wat de status is van deze suggestie weet ik niet. Ik ga 'm onder de aandacht brengen. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 3
Badge +3

Hallo Ebbe,

Dank voor je reactie.

Een suggestie van mij is om bv een partner dit in opdracht van mww laten ontwikkelen. In de PRO versie kun je dan deze functie tegen een extra vergoeding aanzetten. Zoiets als de kassa app. 

Het is maar een suggestie…..

Met vriendelijke groet,

Reageer