Vraag

zakelijke facebookpagina loskoppelen van privepagina?

• 25 September 2020
  • 3 reacties
  • 2020 Bekeken

Hoi allemaal, mijn zakelijke facebookpagina is gekoppeld aan mijn privepagina. Ik wil dit graag losgekoppeld hebben, zonder dat is alles van mijn zakelijke pagina kwijtraak, met behoud van mijn volgers/likers. Weet iemand of dit kan en hoe dat dan moet. Bedankt alvast, Almiralda

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik ben geen facebook expert maar ik dacht dat je een zakelijk account altijd moet koppellen met een prive account bij facebook. Wij hebben hierdoor zelf ooit een account geblokkeerd gehad omdat het een bedrijfspagina was zonder dat er een prive account aan vast zat.

Reputatie 4
Badge +4

Inderdaad, je moet een privé-account hebben. Anders kan je niet eens een zakelijke aanmaken, denk ik. Ik zit soms ook te klooien, heel onoverzichtelijk. Zal wel te maken hebben met bewijs dat je "echt" bent. Tegen illegale praktijken of iets dergelijks.

Reputatie 5
Badge +8

mocht het zo zijn dat je dit een onoverkomelijk probleem vind dan kun je het beste bij het inrichten van je pagina eerst een nieuw prive account aanmaken. Als je het al aangemaakt hebt is het zeer moeilijk te wijzigen (ik heb op mijn oude account alles laten staan en mijn vrienden en familie uitgenodigd op een nieuw prive account dat ik nu ook echt op privé heb staan en waar ik niet zo maar te vinden ben voor klanten).

Reageer