Yes, zomervakantie! Hoe doe jij dat met jouw webwinkel?

• 14 July 2020
  • 3 reacties
  • 355 Bekeken

Reputatie 4
Badge +7

:beach_umbrella:  Het is alweer zomervakantie! :beach_umbrella:

Hoe ga jij dan om met jouw winkel? Laat je bestellingen doorlopen, heb je een zomerstop of wellicht een andere oplossing? In dit topic lees je op welke manieren je allemaal een vakantiemelding kan doen in jouw winkel. Maar ik ben wel benieuwd of jullie daadwerkelijk de winkel sluiten? En welke gevolgen heeft dit? Of verzend je bestellingen later of wellicht laat je het runnen van jouw winkel zelfs aan iemand anders (tijdelijk) over? 

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

De zomer is voor mijn webshop vaak een wat rustigere periode. Met name de woonaccessoires verkopen goed van oktober tot mei/juni. Daarna wordt het altijd wat rustiger. :wink:

Dit jaar ga ik zelf niet op vakantie, maar ben wel 3 weekjes ‘vrij'. De webshop blijft lopen, dus bestellingen blijf ik verwerken in mijn vakantie. Maar normaliter als ik met vakantie ga dan blijft de webshop open maar krijgt men een melding (zowel op de homepagina, in de winkelwagen als bij de bestelbevestiging) dat ze na een bepaalde datum in behandeling worden genomen. Dus dan verzend ik gewoon later. :slight_smile: 

Reputatie 3
Badge +4

Op dit moment is mijn webwinkel een weekje dicht. Dit heb ik overal vermeld, men krijgt 10% korting voor het wachten op verzending van hun bestelling.

Reputatie 7
Badge +11

Mogelijkheid is ook om de webwinkel open te laten en artikelen op niet bestellen zetten. Het blijft altijd een lastig iets. 

Reageer