Vraag

Winkelwagen Mobiel

• 9 June 2021
  • 7 reacties
  • 75 Bekeken

Badge

Wanneer een klant via mobiel wil bestellen, dan kunnen ze artikel op “bestellen” klikken.

Daarna krijgen ze de keuze “Anderen kochten of bekeken ook” kiezen voor “verder winkelen / Ga naar uw winkelwagen”

Wanneer een klant kiest voor verder winkelen, dan komt de gekozen artikel niet eerst in het winkelwagen, alleen wanneer ze het winkelwagen aanklikken, dan pas zien ze het gekozen artikel in het winkelwagen staan. Is dit al bekend? 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Ik zie het inderdaad. Ik krijg bij het winkelwagenicoontje wel een cijfer te zien in een rode cirkel. Klik je daarop dan krijg je te zien dat de winkelwagen leeg is. Klik je vervolgens op het woord winkelwagen, dan is het artikel wel aanwezig. Dat is niet goed.

Bedankt voor het melden @beautiful. Ik ga een bug aanmaken en houd je op de hoogte. 

Badge

Beste Ebbe,

Had al een video gemaild naar Tyrona, ze vertelde dat het wel goed staat? Maar het lijkt mij ook niet kloppen… hopelijk wordt het opgelost. 

Reputatie 7
Badge +16

Hi 

Blijkbaar is dit door support al een keer aangekaart. Het is momenteel niet mogelijk om dit in de huidige implementatie op te lossen. We hebben het nu '’on hold'’ gezet en pakken het op zodra de mogelijkheden er zijn. Dit zal echter wel voor lange termijn gelden. 

Badge

Hoe lang kan het duren? 1 week of ... 

Reputatie 2
Badge +4

Interessant, ik heb exact hetzelfde als ik een bestelling plaats in mijn eigen webwinkel via mobiel. Ik zag dit een paar weken terug, maar dacht dat het aan mijn mobiel lag… Er zitten wel degelijk artikelen in de winkelwagen bij dit voorbeeld:

Is het mogelijk om hier prioriteit aan te geven? Stemmen? 

Reputatie 7
Badge +16

Ja, we kunnen het proberen. Zou een van jullie dit willen aankaarten via feedback.mijnwebwinkel.nl? Dan neem ik het mee richting het productteam. Ik zit woensdag met ze samen en neem het dan mee. 

Reputatie 2
Badge +2

Ha Ebbe, wordt hier inmiddels aan gewerkt? Ik zie bij feedback.mijnwebwinkel.nl nog weinig ontwikkelingen. Terwijl dit probleem zich dus bij alle webshops voordoet. Zodra een klant op zijn of haar winkelwagen ( icoontje ) klikt lijkt het alsof er geen producten inzitten. Ben benieuwd wanneer dit wordt opgelost! :slight_smile:

Reageer