Vraag

Winkelmandje / Winkelwagen artikelen selecteren en verwijderen voordat er afgerekend moet worden

• 29 January 2022
  • 4 reacties
  • 407 Bekeken

Badge +1

Ik heb vaak van klanten gehoord dat ze het lastig vinden dat ze eerst moeten doorklikken naar betalen om artikelen uit hun winkelmandje te kunnen verwijderen.

Wanneer ze shoppen en een aantal artikelen in hun winkelmandje plaatsen dan willen ze als ze klaar zijn hun winkelmandje bekijken om hun definitieve keuze te kunnen maken. Ze moeten dan eerst doorklikken naar betalen om daar pas artikelen te kunnen verwijderen. Klanten gaven aan dat ze dit eng vonden omdat ze dachten dat ze dan alles moesten betalen.

Kan het niet zo gemaakt worden dat je voordat je doorklikt naar betalen al in een omgeving komt waar je artikelen kan verwijderen?

Ik denk omdat dit bij andere webshops wel kan dat ze nu bij de shops van Mijnwebwinkel voortijdig de shop verlaten in de veronderstelling dat ze alles in de winkelmand moeten bestellen.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Ze kunnen een artikel gewoon verwijderen door op het prullenbakje te klikken achter het artikel. Ze hoeven niet eerst naar betalen. Of bedoel je wat anders?

Badge +1

Ik denk dat ze bedoelen dat ze als ze het winkelmand icoontje aanklikken dat ze dan niet iets kunnen verwijderen. Voor mij is het ook duidelijk maar ik heb het zelf gecheckt op de laptop. Misschien is het minder handig op een telefoon?

Reputatie 7
Badge +9

@Onella Sportswear Je zou voor de zekerheid bovenin ook nog een tekst kunnen plaatsen met ‘Bij de volgende stap wordt je rekening nog niet belast’ of iets dergelijks? Ik ervaar het overigens niet, of heb die opmerking in ieder geval niet eerder gehad.

Reputatie 5
Badge +7

Bij ons hoef je niet door te klikken naar betalen, ziet er net zo uit als bij @Jacqueline  Ik kan op ieder moment naar mijn winkelwagentje om te zien wat ik erin heb en eventueel wat eruit verwijderen.
Dit kan ik zowel op de telefoon als op de pc.

Reageer