Vraag

Wie wil mijn webwinkel beoordelen?

• 19 augustus 2020
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Hallo,

Ik heb net mijn desmaakregeert.nl geopend, en ben benieuwd of jullie nog suggesties hebben?

Ik hoor ze graag.

Bedankt alvast!

Met vriendelijke groet,

Eline,

De Smaak Regeert

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Een heel goed begin. Maar de tekst op de home pagina lijkt niet goed centraal te staan. En de logo's in je header zou ik veranderen dat ze scherper zijn

Dank je powerful. Ik ga er naar kijken!

Groetjes,

Eline

Reputatie 3
Badge +2

Meestal staat er op de eerste pagina wie je bent en wat je doel is. 

Dat zie ik nu zo 1.2.3. niet in jouw winkel 

Verder valt het me op dat de letters niet allemaal even groot zijn, zo is de ondertitel van de linkerfoto kleiner dan de ondertitel van de rechterfoto

Ik zou op de eerste bladzijde alleen de foto's plaatsen , met een link naar een andere (verborgen) pagina waar ik opnieuw de foto zou plaatsen met het hele verhaal. Op dit manier is er op je home page meer plaats vrij om te laten zien wat voor winkel je bent - en wat je eigenlijk verkoopt.

in de rechtse tekst moet volgens mij aflevert met een t in plaats van een d

succes met je nieuwe winkel

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben het eens met @evv, de pagina waarop je terecht komt gaat meer over de opening/podium, maar het is mij nog niet helder wat je verder aanbiedt. Ik zou op je homepagina een stukje vermelden zoals je ook op ‘Ons verhaal’ neerzet. Een koper wil graag meteen zien wat je aanbiedt, anders haken ze af omdat ze wellicht denken verkeerd te zitten. 

Wellicht kun je in je header nog iets meer zetten dan alleen je logo. Hier kun je bijvoorbeeld ook neerzetten wat je verkoopt. Iets van ‘Smaak: van lekkers tot kunst tot woonaccessoires’, ik noem maar even een dwarsstraat. :wink: Dan weet men wel meteen wat je verkoopt.

En: je logo kun je beter links zetten in plaats van in het midden - dit heeft met gebruiksvriendelijkheid te maken en het is bewezen dat mensen normaliter links een logo zoeken om terug naar de homepagina te gaan. 

Succes met je webwinkel!

Beste Nanaas en Evv,

Dank voor jullie feedback, ik ga er aan werken!

Groetjes,

Eline

Reageer