Wie gebruikt er de functie 'AddThis'?

• 21 August 2020
  • 10 reacties
  • 260 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2778 reacties

Hoi MWW-gebruikers,

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de functie ‘AddThis’. Hoe en waarvoor wordt deze functie door jullie gebruikt? Is het een functie die door klanten veel wordt gebruikt? 

Ik ben benieuwd! 

De reden waarom ik dit vraag is omdat wij aan het onderzoeken zijn of de huidige functie AddThis de beste optie is waarvoor deze wordt gebruikt. Dit om eventuele verbeteringen door te kunnen voeren op het platform. 

10 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Ik gebruik het (nog) niet. Ik lees even mee, ben benieuwd hoe anderen dit hebben ingericht en of het (veel) wordt gebruikt.

Reputatie 5
Badge +7

Ik gebruik het helemaal niet.

De meeste mensen volgen mijn winkel op facebook en instagram. Daar maak ik een aantal keer per week berichten aan. Als mensen het interessant vinden delen ze het met relevante facebook groepen en/of andere liefhebbers. De mensen vinden me eerder op facebook en instagram (omdat daar de producten al langer bekend zijn) dan echt via de webwinkel (omgekeerde wereld)

Reputatie 2
Badge +3

Ik lees even mee, benieuwd hoe anderen dit hebben ingericht en of het veel word gebruikt.

Reputatie 3
Badge +3

Wij gebruikten het niet en wisten ook niet van het bestaan. Dus zijn we gaan uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Het leek ons interessant en hebben de Addthis functionaliteit geïnstalleerd en een eerste artikel op Facebook geplaatst. Ziet er goed uit, nu afwachten of het wat oplevert.

tip voor Mijnwebwinkel, pas de help informatie aan, heb de drie bolletjes nergens kunnen vinden, dus met copy en paste de ra- code ingevoerd.

Reputatie 7
Badge +10

Wij gebruiken het wel. Maar ik zie via Hotjar er niet veel activiteit op. 

mvg Robert van https://www.powerfulproducts.nl/

Reputatie 3
Badge +4

Bij ons staat dit aan sinds de introductie van Add This bij MWW - maar ik denk dat dit eigenlijk nauwelijks gebruikt wordt door onze klanten. Berichten op sociale media als Facebook en Instagram, die worden wel gedeeld.

Reputatie 3
Badge +1

We hebben het op onze andere website ook staan maar ik denk ook niet dat dit een meerwaarde is.

Insta ontbreekt ook nog steeds zie ik.

Klanten delen leuke postings op Instagram en Facebook wel maar geen statische artikelweergaven.

Reputatie 7
Badge +10

Wij hebben inmiddels uitgezet op de maximale laadsnelheid te behouden.

Reputatie 3
Badge +3

Wij hebben het aanstaan op de website van Marody. Heb er ook events van aangemaakt in Google Analytics. Het wordt echter maar weinig gebruikt, zie;

Qua vormgeving vind ik de optie ook niet aantrekkelijk. Voor een betere user experience zou ik hier graag een andere tool voor inzetten.

Reputatie 7
Badge +16

Ter info: De makers achter AddThis hebben aangekondigd te stoppen met de functie per 31 mei 2023. Op de site van AddThis lees je er meer over. Klanten die AddThis aan hebben staan ontvangen van ons ook een mail.

Jullie hoeven hier geen actie op te ondernemen. Wij zorgen ervoor dat AddThis wordt uitgeschakeld en niet meer zichtbaar is in de webshops. 

Reageer