Ik gebruik nu futy whatsapp maar is daar ook een andere variant voor want als ik futy business wil dan betaal ik rond de 650 euro p/j ook omdat we 2 website hebben en de business heeft 3 website inbegrepen.
Ik heb geen ervaring met Futy Whatsapp, maar ik gebruik een chattool op mijn website. Die heet tawk.to en is gratis, weet niet of dat iets voor je kan zijn? Heeft ook een app voor smartphones.
Ik heb geen ervaring met Futy Whatsapp, maar ik gebruik een chattool op mijn website. Die heet tawk.to en is gratis, weet niet of dat iets voor je kan zijn? Heeft ook een app voor smartphones.
Ga vanavond ff kijken, thanks
hallo
nu lees ik die gewoon in de mailbox.
hallo
nu lees ik die gewoon in de mailbox.
Ja, die komen binnen net als je gewend bent met een appje of SMS. Ik krijg een geluidje en in beeld staat dat iemand een chat gestart heeft. Bij het openklikken ga ik naar de app van Tawk.to (je dient uiteraard wel ingelogd te zijn in de app). Werkt prima!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.