Vraag

Weer problemen met Hotmail mailadressen?

Reputatie 5
Badge +8

Krijg vandaag vlak achter elkaar al 2 orderbevestigingen die niet naar de klant verzonden kunnen worden met de volgende foutmelding in de mail:

In eerste instantie dacht ik dat de klant wellicht een verkeerd mailadres had ingevoerd maar gezien dit vlak achter elkaar bij 2 verschillende klanten is gebeurd, denk ik dat er weer een ander probleem speelt. Betreft ook een ander soort foutmelding dan wanneer er een spelfout in het mailadres zit. Kan hiernaar gekeken worden?

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi,

Kun je deze bouncemail delen met support (info@mijnwebwinkel.nl). Zij nemen het dan in onderzoek.

Thanks! 

Reputatie 5
Badge +8

Zal ik doen @Ebbe . Ik weet iig nu zeker dat er een probleem speelt tussen jullie mailserver en sommige Hotmail mailservers. Een klant die ik gisteren nog kon mailen krijg ik nu zojuist een foutmelding op als ik hem een reactie per mail stuur. Ik zal de mails naar jullie doorzetten.

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb de mailadressen waarbij dit speelde nu opnieuw een orderbevestiging gestuurd en krijg nu geen foutmelding meer. Mogelijk was het iets tijdelijks en is het nu hopelijk opgelost.

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb hetzelfde probleem.. En klanten krijgen dus ook de bevestiging niet. Kreeg een bericht of het het wel goed was gegaan want geen bevestiging maar wel geld afgeschreven.. 

Reputatie 5
Badge +8

Het leek opgelost, maar zojuist weer 1 order binnengekregen waarbij dezelfde foutmelding in de mail terugkwam. Betrof een @hotmail.be mailadres deze keer. Krijg ook hotmail bestellingen binnen waar geen foutmelding op komt. Volgens support betrof het een fout aan de zijde van Hotmail. Afwachten dat het hopelijk snel wordt opgelost.

Reputatie 1
Badge +5

Hier ook dezelfde problemen, klanten krijgen de track en trace mails nu niet.. ik vond het al zo gek dat ik 300 nieuwsbrief failure had… maar dubbel versturen doe je ook niet, weer een gemiste kans dus

Reputatie 2
Badge +1

bij mij ook aan de hand, precies hetzelfde gedoe met 2 hotmail klanten gisteren (vrijdag)

Reputatie 5
Badge +7

Wij hebben gisteren een nieuwsbrief eruit gedaan en heb 11 mails niet af kunnen leveren maar van verschillende providers en er zat geen hotmail bij.
Maar wij ervaren bij iedere nieuwsbrief dat er een aantal niet afgeleverd kunnen worden.
Nu staat er ook te lezen dat bij de een het mailadres niet bestaat, bij de ander kan hij de mailbox niet vinden en deze User unknown in virtual alias table. Als ik het goed begrijp kan dit dus wel een mail zijn die rond blijft dolen omdat hij niet bij de goede router aan komt.

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen,

Ervaren jullie dit probleem nog steeds? Het lijkt sinds vrijdagmiddag namelijk niet meer te spelen. 

Reputatie 5
Badge +8

Hi @Arjan , ik niet meer in ieder geval, sinds vrijdagmiddag geen foutmelding meer gekregen.

Reageer