Vraag

Weer een bug....

  • 9 March 2021
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Omdat ik geen export kan maken van een Excel bestand met klantgegevens én de gebruikte kortingscode moet ik nu handmatig alle facturen nalopen. Dat heb ik al eerder gemeld, en daar wordt niets mee gedaan omdat het geen prioriteit heeft. Okay, jammer (zo jaag je de groeiende klanten op den duur dus gewoon weg is mijn idee)

Maar nu blijkt ook nog eens dat ik niet meer dan 45 facturen kan exporteren in één zip bestand. Ik krijg dan na een poosje wachten een pagina met ‘oeps er is iets misgegaan’ En kan ik van voren af aan beginnen.

 

 

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Het gaat inderdaad mis doordat er teveel data in 1x wordt geëxporteerd. Als je minder order selecteert moet het goed gaan. Of je maakt een koppeling met een boekhoudpakket, dan ben je hier helemaal vanaf. 

Reputatie 7
Badge +16

Thanks. Ik ga het uitzoeken. Je hoort van me

Reputatie 1
Badge +1

 

Reputatie 7
Badge +16

Hm dat klinkt inderdaad als een bug. Ervaar je dit continue? Of gaat het mis bij een specifieke reeks ordernummers? Zou je de reeks ordernummers met mij kunnen delen? Dan ga ik het onderzoeken. 

Reageer