Vraag

Webwinkel Naam

• 2 april 2020
  • 9 reacties
  • 211 Bekeken

Hoi, ik heb zojuist een test webwinkel aangemaakt maar de naam is vreemd genoeg gewijzigd van .nl naar -nl, kan ik dit nu aanpassen of kan dat pas later?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Marrit ik zie het al. Je hebt in de winkelnaam .nl verwerkt. De winkelnaam kan geen domein extensie bevatten, omdat bij een GO shop automatisch wordt ingevuld met .store. Vandaar dat .nl is gewijzigd naar -nl.

Als je betaald abonnement hebt, dan kun je jouw eigen domeinnaam gebruiken, dan wordt het natuurlijk wel .nl. 

Als je wilt kan ik de winkelnaam voor je aanpassen en -nl eruit halen?

Ja Ebbe je hebt gelijk. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik ga dit uitzoeken @Marrit, dit is vervelend. Zodra ik meer weet stuur ik jou een bericht. 

Reputatie 7
Badge +16

Hi Marrit, ik heb je een mail gestuurd, maar hier ook nog een keer de reactie. Om in te loggen moet je niet je e-mail adres als gebruikersnaam gebruiken. Dat is waar het vermoedelijk fout gaat. Ik ga onderzoeken of ik dit duidelijker kan maken :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +16

@Marrit Wat is de naam van je shop? Dan kijk ik even :eyes:

Hoi Ebbe,

Duidelijk, bedankt!

Je mag het wel aanpassen.

Nog een probleempje, als ik inlog op deze community moet ik iedere keer mijn wachtwoord resetten, is dit een bekend probleem?

Reputatie 7
Badge +16

@Marrit hm dat is alles behalve handig:thinking: Krijg je -bij het inloggen- meteen een foutmelding? 

Hallo Ebbe,

Vandaag weer geprobeerd in te loggen om hier op te reageren en wederom heb ik ik een nieuw ww aan moeten maken. Zodra ik probeer in te loggen krijg ik deze melding;  Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord combinatie. 

Reputatie 6
Badge +8

Hi Marrit, ik heb je een mail gestuurd, maar hier ook nog een keer de reactie. Om in te loggen moet je niet je e-mail adres als gebruikersnaam gebruiken. Dat is waar het vermoedelijk fout gaat. Ik ga onderzoeken of ik dit duidelijker kan maken :thumbsup:

Ging bij mij ook een aantal dagen fout. Ik voerde ook mijn email adres in. 

Reageer