Beantwoord

Webwinkel Keur Widget werk niet

• 12 August 2022
  • 9 reacties
  • 70 Bekeken

Badge +2

Ik heb alles goed ingevoerd in Google Tag manager deze code geplaatst :

<script>(function(n,r){var e=document.createElement("script");e.async=!0,e.src=n+"/sidebar.js?id="+r+"&c="+c(10,r);var t=document.getElementsByTagName("script")[0];t.parentNode.insertBefore(e,t);function c(s,i){var o=Date.now(),a=s*6e4,_=(Math.sin(i)||0)*a;return Math.floor((o+_)/a)}})("https://dashboard.webwinkelkeur.nl",*******);</script> (de sterretjes staan er normaal niet in)

En ook bij vormgeving/indelingen van mijnwebwinkel een tekstblok gemaakt met Koptekst: Klantbeoordelingen en bij vrije tekst [WEBWINKELKEURWIDGET] geplaatst maar er komt niks staat alleen maar de tekst Webwinkelkeurwidget nu in het Tekst vak op de website?

www.goedekopefrisdrankdeals.nl

icon

Beste antwoord door DeViltwinkel 13 August 2022, 08:21

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Voor de Widget heb je meer nodig dan alleen: [WEBWINKELKEURWIDGET]
Op het dashboard van Webwinkelkeur ga je naar “Promotie” en dan naar “Widget”.
Daar vind je een UBB code. Die moet je helemaal kopiëren en in een tekstvak zetten.  

Badge +2

Voor de Widget heb je meer nodig dan alleen: [WEBWINKELKEURWIDGET]
Op het dashboard van Webwinkelkeur ga je naar “Promotie” en dan naar “Widget”.
Daar vind je een UBB code. Die moet je helemaal kopiëren en in een tekstvak zetten.  

Maar zelfs dan werkt hij ook niet als ik de UBB code in een tekstvak plaats

Reputatie 5
Badge +6

@goedkopefrisdrankdeals Ook niet in de footer? Misschien dat hij te breed is voor een zijbalk?
Of evt. breedte aanpassen?

Reputatie 6
Badge +8

Ik heb de handleiding van webwinkelkeur (dashboard  -  installatie) zelf gebruikt een paar weken geleden. Dit werkte prima, geen idee of deze anders is dan die op mww staat.

Reputatie 5
Badge +6

@Michel vG Ja, zo heb ik het ook gedaan. Ging helemaal goed. 

Reputatie 5
Badge +6

@Michel vG Leuk trouwens dat je in Nijmegen zit. Ik ook!

Reputatie 5
Badge +6

@Michel vG O, en echt heel dichtbij! Als ik naar de Bruna ben geweest (post wegbrengen) fiets ik altijd met een omweg terug en kom ik bijna langs je winkel zie ik! :-)

Reputatie 6
Badge +8

Bruna molenweg? Daar breng ik de pakketjes heen

Reputatie 5
Badge +6

@Michel vG Ik ook!

Reageer