Beantwoord

Website online zetten ja of nee?

• 20 June 2020
  • 5 reacties
  • 119 Bekeken

Badge

Hoi Allemaal,

Zojuist heb ik mijn webshop online gezet. Zo kunnen vrienden en familie een kijkje nemen en meekijken of alles klopt en duidelijk is.

Nu loop ik tegen een probleem aan. Sinds gisteravond zijn de linkjes in de footer niet te openen. De melding '’Niet beschikbaar'’ komt dan in beeld. Is er een storing? Of heb ik iets verkeerds gedaan. Tot gisteravond werkte dit namelijk wel… Ik heb vanmiddag alle links opnieuw gemaakt maar nog steeds werkt het niet.

Nu heb ik mijn volgers belooft vanavond mijn webshop online te gooien. Nu deze informatieve kopjes niet werken weet ik niet of het handig is om online te gaan of te wachten totdat dit verholpen is. Wat zouden jullie in dit geval doen?

Mijn webshop is www.bibsmiddelburg.nl

Jullie kunnen een kijkje nemen als jullie dat leuk vinden

Bedankt voor het meedenken alvast!

Groetjes,

Lisanne

icon

Beste antwoord door BibsMiddelburg 20 June 2020, 22:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi Lisanne,

ik heb net eens op je webshop gekeken. Ik zie in de linkjes https://bibsmiddelburg.myonline.store/c-4999096/ons-verhaal/ .myonline.store staan. Dit moet gewoon je webshop naam zijn. Je kan de juiste link van de pagina’s achterhalen door in de backend te klikken op het pijltje naar beneden achter aan de regel van de pagina daar zie je staan: Toon de link van deze pagina. Deze moet je gebruiken.

Ook kan het zijn dat je de pagina’s/artikelen op verborgen hebt staan. Dan krijg je ook deze foutmelding..
Dit kan je oplossen door 1 verborgen pagina te maken  met daaronder de pagina’s en deze niet op verborgen te zetten. 

Hopelijk kom je er een beetje uit met deze uitleg.

Groetjes Dennis

Badge

Hoi Dennis,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb de links gekopieerd zoals jij beschrijft inderdaad. Maar de pagina’s staan wel op verborgen anders staan ze bovenin de balk. Dus eerst een hoofdpagina plaatsen en daaronder alle kopjes plaatsen. En de hoofdpagina waaronder ze staan verbergen? Dat ga ik proberen!

Bedankt!

Groetjes,

Lisanne

Reputatie 4
Badge +6

Klopt..

Daarna wel even weer de linkjes opnieuw aanmaken denk ik. Weet niet of de link dat veranderd omdat je hem onder een andere map staat.

Badge

Yes het is gelukt!

Bedankt Dennis!

Reputatie 4
Badge +6

Graag gedaan!!

Succes met de webshop en hopelijk veel verkoop!!

EN nu kan je dus gewoon online ;)

Groetjes Dennis

Reageer