Vraag

Website niet gevonden door Google

• 10 October 2020
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Ik ben sinds 1 oktober via mijnwebwinkel.nl online gegaan. Na het toevoegen van een code voor de verificatie van mijn domeinproperty in Google Search Console via Mijnwebwinkel support lijkt e.e.a. mis te gaan. Als ik Gallery <spatie> Naakt invoer bij Google, levert dat geen resultaat op. Schrijf ik het aan elkaar, dan komt daar 1 resultaat uit, namelijk de homepagina.

Afgelopen woensdag bleek (na contact met support) dat er iets mis is gegaan met de serverinstelling  bij het toevoegen van Search Console  txt. bestand. Dat is hersteld. Donderdag was er helaas nog niets veranderd. Vrijdag heb ik rss verzoeken gestuurd via de console, want dat zou het moeten zijn volgens support. Maar helaas is tot op de dag van vandaag niets veranderd in de zoekresultaten.

Waar ligt het probleem? Alvast mijn dank voor de reactie en een groet van Edwin

2 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Goede morgen, als ik gallerynaakt (aan elkaar) invoer kom ik gewoon bij jouw pagina terecht - hij geeft dan automatisch als voorstel gallery naakt (niet aan elkaar) .

Als ik gallery naakt (niet aan elkaar) intoets als zoekmogelijkheid kom ik nog niet bij jou terecht.

Maar, dat gezegd hebbende duurt het altijd enkele weken eer de gegevens in google te vinden zijn. En hoe vaker je naam gebruikt wordt (bv in facebook berichten en dergelijke) hoe sneller je naar boven komt. 

Ik gebruik in al mijn facebook - instagram - pinterest berichten  de hashtag #naamvanhetbedrijf 

Verder is het zo dat je ook beter te vinden bent als in google maps je bedrijf aan meld. Er zijn nog veel meer trucjes (google maar hoe kom ik hoger in google) en je vind er genoeg.

s6

Goedenmiddag EVV,

Hartelijk dank voor je reactie. Ik werd onzeker door de hierboven genoemde serverfout. Het probleem is dus geduld hebben en werken aan SEO. Dank voor de tip ook! 

Reageer