Beantwoord

webshop verifièren

• 30 June 2020
  • 3 reacties
  • 373 Bekeken

gisteren had ik de webshop geverifieerd en de code doorgegeven aan info@mijnwebwinkel.nl. De verificatie code moest dan toegevoegd worden aan de dns instellingen.

Ik heb bericht ontvangen dat het TXT record mbt google site verification is toegevoegd aan de DNS configutatie. 

Als ik nu op google zoek staat er bij alle bladzijden vanuit de site op google: Oops something went wrong. Please try refreshing the page.

Weet iemand hoe dit opgelost moet worden?

Met vriendelijke groet,

Marja Otten

icon

Beste antwoord door Ebbe 30 June 2020, 14:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@werkkleding.arjootten Hi Marja, je moet even opnieuw verbinding maken met de search console. Je domeinnaam is namelijk geverifieerd, maar op dit moment ben je verbonden met de url van ons en dus niet met je eigen domeinnaam. 

Als je in de beheeromgeving gaat naar Google diensten, dan kun je daar de verbinding verbreken en opnieuw verbinding maken. 

Succes!

Bovenstaande heb ik gedaan maar probleem is nog niet opgelost. Ik wil graag weten wat nu te doen

met vriendelijke groeten 

marja otten

Reputatie 7
Badge +16

Hi Marja, Geduld hebben, dat is het enige wat je kunt doen. Als je een wijziging doorvoert bij Google is het niet meteen aangepast. Zij ‘’crawlen’’ (controleren) eens in de zoveel tijd je shop om te controleren of de informatie nog juist is. Na het aanmelden van de sitemap is dat vaak binnen twee weken geregeld, meestal nog sneller. Als ik je nu op Google op zoek zie ik nergens meer oops something went wrong staan. Jij inmiddels ook niet meer?

Reageer