Beantwoord

Webshop Storing?

• 27 December 2022
  • 16 reacties
  • 330 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

De webshop reageert hier op meerdere apparaten extreem traag. De rest van het internet doet het goed. Hebben meer mensen dat?

Homepage werkt prima, als ik dan naar andere paginas wil gaan via het menu is het drama en een minuut wachtten.

icon

Beste antwoord door Ebbe 28 December 2022, 16:29

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hier net zo helaas.

Hier ook helaas. Er is momenteel niet in te werken door de traagheid. Ik zie geen melding op de startpagina van de beheeromgeving maar dat kan niet missen dan.

Hopelijk spoedig weer opgelost.

Reputatie 5
Badge +6

Pfff. Net nu je dacht dat alles weer stabiel was. Heel vervelend. 

Reputatie 7
Badge +8

Hier ook. Mww wat gebeurd er allemaal?

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb het idee dat het weer normaal is?

Edit: Ja, alles lijkt het weer te doen. 

Reputatie 5
Badge +7

Was hier gisteravond ook on op telefoon wel op hoofdpagina komen, maar als ik door wilde linken naar een subpagina dan duurde dit heel lang. Later op de avond ging het weer goed.

Reputatie 2
Badge +3

Was hier gisteravond ook on op telefoon wel op hoofdpagina komen, maar als ik door wilde linken naar een subpagina dan duurde dit heel lang. Later op de avond ging het weer goed.

Ja hier net zo.

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal,

We zijn momenteel een update aan het uitvoeren die ervoor zorgt dat er geen traagheid meer optreedt. Zoals altijd monitoren we het platform vanavond en ondernemen actie waar nodig. 

Mocht je iets merken, meld het dan meteen. 

Reputatie 1
Badge

Gaan we weer…. ligt alles weer plat.. binnen een maand

Reputatie 7
Badge +10

Is er ook al nieuws over de andere grote storing eind 2022 wat daar de oorzaak van was. 

Reputatie 1
Badge

Is er ook al nieuws over de andere grote storing eind 2022 wat daar de oorzaak van was. 

Daar zul je niets meer van horen ¨doofpot¨ 

Reputatie 7
Badge +10

Daar zul je niets meer van horen ¨doofpot¨ 

Daarom slinger ik het nog even weer aan. 

Reputatie 7
Badge +8

Dit is een speciale faq pagina die ze naar aanleiding van de storing hebben gemaakt; FAQ storing. Op dit moment hebben wij geen storing of andere problemen.

Reputatie 1
Badge

Dit is een speciale faq pagina die ze naar aanleiding van de storing hebben gemaakt; FAQ storing. Op dit moment hebben wij geen storing of andere problemen.

Hier staan algemene vragen, niet de oorzaak van de storing. Vanmiddag lag alles weer ruim een kwartier plat, kon niet afrekenen en website en beheer omgeving waren niet te bereiken. Ook was de helpdesk niet bereikbaar. Stond op de status pagina een wazig bericht dat er een storing was…. Daar was ik al achter maar wat er nu daadwerkelijk aan de hand is word wazig over gedaan… ze spelen geen open kaart. 

Reputatie 7
Badge +10

Ik mag toch hopen dat hier inmiddels al wat meer nieuws over is. 

sorry verkeerd gepost

Reageer