Vraag

webmail

• 7 July 2023
  • 17 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8
  • Super user
  • 263 reacties

Zijn er meer mensen die er last van hebben dat de webmail zo traag is als dikke stront (sorry brabantse uitdrukking, maar t is wel zo).

@Ebbe  is er iets aan de hand? heb gister gebeld, krijg alleen te horen dat ik opnieuw moet inloggen - gedaan - nog steeds traag. dan maar systeem compleet opnieuw opstarten, ook gedaan helpt ook niet.

Wat is er aan de hand? is het mijn computer of hebben er meer mensen last van sinds de wijziging van de email?

Dank je wel voor je terugkoppeling

17 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Ik merk al een aantal dagen dat iedere dag rond 10.30 de mail ineens heel traag is (het duurt dan 1 minuut of langer om de mail te verversen, mail openen etc).

Dit duurt dan gemiddeld 15-30 minuten en daarna werkt het weer ‘snel’

Ik gebruik de webmail maar het gebeurt tegelijkertijd ook op mijn mobiele telefoon. 
En op de pc heb ik getest met chrome en edge en op verschillende pc's en op verschillende internetverbindingen (ik heb 2 verbindingen omdat ik niet down wil zijn).

Met andere woorden: de kans dat het ergens bij mij ligt is niet zo groot - denk ik -

Vandaag heb ik besloten om er een bericht aan te wijden want het duurt vandaag langer en ook 2 keer achter elkaar. (het was weer goed en 10 minuten later werd het weer traag).

Omdat er geen bericht op status.myonlinestore.com staat/stond wilde ik het hier delen. Als anderen het ook merken dan kan MWW er misschien iets aan doen. Als het alleen bij mij is dan kan ik met support op zoek….

Al enkele dagen dat de mailserver slecht funcioneert, of heel traag of totaal niet !

Reputatie 6
Badge +5

Ja, ik heb net een berichtje hieronder met hetzelfde gezegd (met ook specifieke momenten waarop het bij mij veel erger is)

Badge +2

inderdaad …. echt niet OK

Reputatie 6
Badge +5

Ik heb maar een mail gestuurd via mijn privé mailadres (via de webmail is het niet te doen nu). 
Want het duurt nu al 2 uur en er is helaas geen reactie of verbetering te merken (en op de statuspagina staat ook niets)

Reputatie 2
Badge +3

Hier ook hetzelfde probleem. Krijg ook telkens een pop-up met wachtwoord invoeren. Dus lijkt mij dat er wel iets aan de hand is…

Reputatie 6
Badge +5

Ja ik heb support al gemaild (nog geen antwoord) en dit is het derde berichtje in de community ;-)

En voor de volledigheid:
Het maakt niet uit of ik het op mobiel of pc probeer.
Ik heb het op inmiddels 3 pc's en 2 smartphones geprobeerd.

Via Chrome en Edge
Op 2 verschillende internetverbindingen (3 als je mobiele telefonie meetelt).
Het is overal hetzelfde….

De kans dat het ‘aan mij’ ligt schat ik derhalve nogal klein ….

Reputatie 6
Badge +5

Dit krijg ik nu….word er helemaal triest van

Reputatie 5
Badge +6

Ja, hier ook traag. 

Reputatie 6
Badge +9

Hier precies zo.. op mobiele telefoon mailtjes verwijderd, die bleven op de PC gewoon in de inbox staan. Na halve dag tobben toch maar even contact gezocht met MWW. Advies: mail verwijderen en opnieuw installeren.. 🙄, dat is wel het állerlaatste. Niet gedaan, nu werkt alles weer oke.. 

Reputatie 7
Badge +16

Afgelopen vrijdag zijn er enkele acties ondernomen om het probleem op te lossen. In de data zien we ook geen traagheid of iets wat daar tot moet leiden. Ervaren jullie momenteel nog steeds traagheid? 

Ik hoor het graag. 

Reputatie 6
Badge +5

Nee Ebbe, 

Nee nu niet meer meer maar in het weekend heb ik er minder op gelet. Ik heb wel gewerkt maar om 10.30 was ik met orders bezig en op zondag heb ik ‘maar’ tot 10 uur gewerkt dus daar weet ik het niet.

Het was iedere keer tussen 10.30 en 11.00 en vrijdag was het van 10.30 tot 12.30 (give or take).

Dus daar kan ik pas na 10.30 antwoord op geven….. 
Als de traagheid er weer is dan zal ik het hier melden.

Het had wel fijn geweest als er ook een melding van jullie kant was geweest (op de status paginga)
Want als er acties zijn ondernomen om het probleem op te lossen dan was er ook een probleem en dan is het goed als het op de status pagina staat zodat we niet allemaal bij ons zelf eerst gaan kijken wat er aan de hand is….

Reputatie 5
Badge +8

@Ebbe 

hallo Ebbe - zoals ik het nu kan zien is het probleem opgelost. Dank je wel .

Em.

Reputatie 6
Badge +9

Er is weer iets aan de hand.. berichten naar de prullenmand versleept en deze blijven maar in de inbox staan en onderaan de melding: ‘berichten verplaatsen 1 van 12’ staat nu al een half uur vast en er gebeurd niets. 

Reputatie 5
Badge +8

@Ebbe 

Vandaag weer super super traag - kan er iemand naar kijken aub - Dit is niet om mee te werken zo!

Reputatie 6
Badge +5

Ja ik ook. (had al in een ander topic gereageerd - heb ook support gemaild (nog geen antwoord)

Het is heel af en toe even ietsje beter maar het is gewoon niet werkbaar. Kost behoorlijk wat extra tijd op het moment

Reputatie 6
Badge +5

Het is bij mij weer goed inmiddels (gelukkig)

Reageer