Wat zijn jouw ervaringen met dropshipping?

• 11 February 2021
  • 6 reacties
  • 300 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2444 reacties

Deze week is het blog van @Dirkjan online gezet op onze website. In dit blog zet Dirkjan de voor- en nadelen van dropshipping op een rijtje. Ben je geïnteresseerd in dropshipping lees dan vooral het blog eens door via de volgende link → https://www.mijnwebwinkel.nl/blog/de-voor-en-nadelen-van-dropshipping 

Wie van jullie maakt er al gebruik van dropshipping? Laat vooral weten wat jullie ervaringen hiermee zijn:ok_hand:

6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Door de koppeling met gerelateerde artikelen is er gelijk al eentje zichtbaar?

Reputatie 7
Badge +8

Op dit topic is nog niet enthousiast gereageerd. :wink:  Maar ben wel benieuwd!

Ik heb ook het blog van @Dirkjan eens goed gelezen. 

Een van mijn opdrachtgevers is geïnteresseerd om via dropshipping producten in mijn webshop te verkopen. Ik werk voor hen als fotograaf en stylist, dus ik verzorg de product- en sfeerfotografie van kussens. Bij de sfeerbeelden (waarbij de foto gestyled wordt) gebruik ik ook wel eens producten uit mijn webshop als props. 

Voordeel voor mij zou zijn dat ik geen inkoopkosten en daarmee risico heb. En ik kan mijn assortiment uitbreiden met een uniek merk wat op het moment nog niemand verkoopt. Het merk zelf heeft ook nog geen verkoopkanaal. Dus een unieke kans!