Sticky

Wat is jullie beste ''MWW-hack''?

• 31 juli 2020
  • 4 reacties
  • 240 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Community Manager
  • 1006 reacties

Eerder kon je in dit topic lezen dat je met een beetje creativiteit de leeftijdscontrole kan gebruiken om een pop-up melding te tonen. Een geniaal idee waar ik nog nooit over had nagedacht, en wellicht velen anderen ook niet. Zo zijn er ongetwijfeld nog meer van dat soort omwegen om toch de gewenste functie te krijgen. Ik wil in kaart brengen wat die omwegen zijn, zo kun jij anderen op weg helpen, en voor MWW is dit nuttige informatie. 

Brand maar los!

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2
  • De leeftijdscheck dus…. die gebruik ik nu ook om melding te maken als ik niet aanwezig ben en leveringen langer duren.
  • De toelichting in winkelwagen… hier maak ik verschillende meldingen omdat ik er steeds vragen over krijg en nu dit vermeld staat niet meer.
    • Het verleggen van de btw worden pas berekend als U de zending definitief maakt
    • BTW verleg voor bedrijven in het buitenland vindt pas plaats nadat u de code heeft ingevuld en opnieuw op + drukt
    • De kortingscode wordt pas berekend na het invullen van de code en opnieuw op + drukken
    • Alle bestellingen boven de 100 euro met bestemming NL of BE krijgen geen verzendkosten doorberekend
Reputatie 2
Badge

Wij gebruiken de hoe heeft u ons gevonden module, als uiterste leverdatum module. 

Reputatie 4
Badge +1

Blog-mogelijkheid:

• Je kunt een blogbericht als een artikel aanmaken, en op een aparte pagina deze ‘blogberichten’ verzamelen.
  • Je kunt ook losse pagina's aanmaken als blogbericht en deze met een omweggetje op een aparte pagina plaatsen (https://www.nanaas.nl/c-5477813/blog/).

Ondanks dat er dus geen blog-modules zijn bij MWW, kun je deze wel zelf creëren. 

Reputatie 2
Badge +2

Daar betalingen nog wel eens mislukken hebben wij van betalingsherinnering, betaling mislukt gemaakt.
Onze ervaring is dat de klant nog wel interesse heeft en dan vaak de bestelling als nog betaald.

Reageer