Beantwoord

Waar is mijn balk snelkoppelingen??

• 7 April 2022
  • 6 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Tot mijn groote verbazing is mijn balk snelkoppelingen en ‘zoeken’ weg boven mijn webshop. Bij ‘indeling’ kan ik deze ook niet toevoegen. Ik hoop dat dit een foutje is en niet dat PRO wordt uitgekleed???

icon

Beste antwoord door Gertrude 7 April 2022, 10:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hi Gertrude,
Ik kan natuurlijk niet voor mijnwebwinkel antwoorden maar ik heb zelf 2 webwinkels. 1 premium en 1 pro en bij allebei heb ik ze nog gewoon staan. 

Reputatie 2
Badge +3

Sorry voor mijn paniek (: Ik heb direct gebeld en het is door MWW opgelost, dwz door hen opnieuw toegevoegd in ‘indeling’, waarvoor dank!. Ik weet nog steeds niet waardoor het verdwenen was. (Ik heb er zelf niet aan gerommeld de afgelopen weken) maar het staat er weer en dat is het belangrijkst💪🏻

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben zelf af en toe net zo dus no problem ;-)

Reputatie 2
Badge +3

Nog een keer paniek! Mijn Footer uit mijn GROW webshop (welke nog in ontwikkeling is) staat ineens in mijn PRO shop???? 

Dit kán ik niet eens zelf gedaan hebben! Hoe herstel ik dit?? Dit is zooo niet leuk!

En de 2e ‘fout’ dus in mijn shop in 1 week tijd waarvan ik geeen idee heb hoe deze ontstaat! ):

Ik heb dus ook geen idee hoe lang dit zo is… donderdag voor het laatst mn shop gechekt ):

Support is niet bereikbaar, het enige wat ik kan doen is een mail sturen..

Ik maak even een nieuwe topic, misschien ‘helpt’ het om iemand van de weekendstoring te pakken te krijgen...

Reputatie 2
Badge +3

Inmiddels weet ik ook hoe de balk snelkoppelingen is verdwenen. In mijn GROW shop heb ik geen functie voor deze balk. Ik werkte altijd met 2 tabbladen in 2 shops tegelijk. Ze schrijven elkaar over. Dus verdween deze snelkoppeling balk uit mijn PRO shop bij het overschrijven.En vandaar dat ook de footer van de ene shop in de andere is beland. 

Ik ben benieuwd hoe anderen dit doen die meerdere shops hebben bij MWW maar bij deze gewaarschuwd om nooit in 1 browser aan 2 of meer verschillende shops te werken…

Reputatie 4
Badge +3

Dat gebeurt met alles Gertrude. Je browser houdt in een cookie dat soort gegevens bij.
Ik heb hetzelfde (ook met mijn 2 bol.com accounts). 
Er zijn 2 manieren om daar enigszins goed mee te werken.

Optie 1: Gebruik Chrome en Microsoft Edge (of een andere 2e browser)
Optie 2: Werk in incognitomodus / private pagina's. Dan gaat het wel vanwege de verhoogde privacy 

Reageer