Vraag

Waar blijft de reactie van MWW op.meldingen / storingen?

• 16 januari 2021
  • 7 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik zie meerdere meldingen voorbijkomen over storingen, crashes en vertragingen. Zelf heb ik ook wat geplaatst.

Geen enkele reactie van MWW zelf. 

Ondertussen werkt het bij mij weer. Maar het zou toch fijn zijn als hier wat sneller op wordt gereageerd met een eventuele uitleg wat er aan de hand is.

7 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Helemaal met je eens! MWW reageert totaal niet en dat vind ik zeer slecht!

Reputatie 3
Badge +3

Ik kan dus inmiddels weer niet bij mijn orders komen!

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb dit eind de middag gisteren ook al gemeld, met schermafdrukjes erbij. Snel antwoord met, hier lukt het gewoon. Daar heb je dus niets aan. 
nu blijkt het dus wel een storing te zijn en is het weekend. Jammer de bammer dus voor ons want dan werkt er niemand. De zoveelste reden dat wij de juiste beslissing hebben genomen en aan het overstappen zijn 

Reputatie 1
Badge

Er bestaat toch ook zoiets  als weekend diensten? Waarom hebben ze dat bij mww niet? 

Zo lopen wij omzet mis. ☹

Reputatie 7
Badge +16

Een weekenddienst is er niet. Er is een storingsdienst, zij staan 24/7 stand by. Zij signaleren alleen niet als er een bug is. Zij signaleren alleen als er problemen zijn in de infrastructuur of de database. Bijvoorbeeld als er een Ddos aanval is en het platform offline gaat.

De mail en ook de community wordt ook in het weekend gelezen. Individuele vragen worden maandag opgepakt. Grote verstoringen, zoals gisteren met de cookiebanner, worden ook in het weekend opgelost. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 2
Badge +3

Deze storing had ik ook via de mail gemeld op zaterdagochtend. Ook dat de cookiemelding niet tevoorschijn kwam heb ik gemeld. Het is maar net hoe iemand zo'n mail beoordeeld op dat moment. Als een individueel probleem of een probleem wat zich bij iedereen voordoet maar niet iedereen mailt. Ik zou het toch wel heel fijn vinden als er in het weekend wat meer controle is.

Reputatie 3
Badge +3

Technisch probleem of niet. Een DDOS-aanval zegt mij sowieso al niks….ik ben geen techneut.

Bij problemen, die een groot aantal hadden, zou er toch op zn minst om het uur even gecheckt kunnen worden, wat er speelt. Daarvoor heet het toch een "community"?

Reageer