Vreemde snuiters ontdekt in het klanten-bestand, hoe komen deze toch in mijn-webwinkel terecht?

Vreemde snuiters ontdekt in het klanten-bestand, hoe komen deze toch in mijn-webwinkel terecht?
Spammers of mensen die een account maken maar de bestelling niet afmaken.
Aan de naam te zien hebben ze andere plannen dan iets leuk voor in huis te kopen
ik zou ze gewoon lekker verwijderen.
Gedaan, 2 blz vol. Hoop wel dat ze er even naar kunnen kijken.. niemand anders deze extra klanten?
Buiten dat ook erg vervelend.
Ook dat, maar dat het kan. Zonder een bestelling te plaatsten in je klantenbestand terecht komen
Buiten dat ook erg vervelend.
Ook dat, maar dat het kan. Zonder een bestelling te plaatsten in je klantenbestand terecht komen
Je kan uitschakelen dat mensen zelf een account aan kunnen maken maar dan kunnen ze dat ook niet meer bij het plaatsen van een bestelling volgens mij. Dus ik denk niet dat je dat wilt.
Hoi
Hi Sonja,
In de klantaccount pop-up is geen recaptcha ingebouwd. Het is dus mogelijk dat er vreemde klantaccounts worden aangemaakt. Het blokkeren van deze ip adressen heeft geen nut. Het zijn altijd verschillende ip adressen. Een oplossing kan het inbouwen van recaptcha zijn. Dan heb je het probleem met vreemde klantaccounts opgelost. Maar wat doet dat verder met je conversie? Er wordt een extra stap toegevoegd om in te loggen en om een account aan te maken. Die vraag is weggelegd bij het productteam. Zij gaan onderzoeken welke technische mogelijkheden er zijn en of dit eventueel toegevoegd kan worden aan klantaccounts.
Voor nu kun je ervoor kiezen om handmatig klantaccounts aan te maken of de vreemde accounts te verwijderen. Deze kunnen verder geen kwaad. Je bent niet gehackt of iets dergelijks. Het is alleen mega irritant.
Groet,
Ebbe
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.