Beantwoord

vraag testmodus

Badge +1

Hallo,

Als ik naar mijn webshop ga in testmodus kon ik eerst gewoon pagina's aanklikken om deze te bekijken hoe ze eruit zouden komen te zien. 

als ik dit nu probeer zie ik alleen de mijnwebwinkel store closed pagina.

echter is de pagina steeds online zetten om te checken en dan snel weer offline halen niet handig..

maar eerst kon dit wel, hoe kan ik gewoon weer mijn pagina's bekijken in tesmodus?

MVG

icon

Beste antwoord door Mamoesjka 23 March 2021, 13:35

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 2
Badge

De meeste mensen hebben hun webshop allang draaien, die klikken vaak vanuit het beheer naar de webshop toe als ze iets willen bekijken, linken etc. Dan wil je niet steeds in een testmodus terecht komen. Erg irritant. Dus maak een knop in het beheer waar je op kunt klikken om je winkel in testmodus te bekijken. Klik je die testmodus weg dan blijf je niet op de pagina of bij het artikel waar je heem was gegaan maar word je helemaal terug geslingerd naar de homepage. Dat is echt enorm vervelend. Ik begrijp dus niet goed waarom iedereen automatisch in die testmodus komt. die levert meer ergernis dan gemak op en zou voor beginnende webwinkeliers via een knop bereikbaar moeten zijn en niet als standaard moeten gelden. Scheelt een heleboel werk, gedoe en ergernis.

Reageer