Beantwoord

vraag testmodus

Badge +1

Hallo,

Als ik naar mijn webshop ga in testmodus kon ik eerst gewoon pagina's aanklikken om deze te bekijken hoe ze eruit zouden komen te zien. 

als ik dit nu probeer zie ik alleen de mijnwebwinkel store closed pagina.

echter is de pagina steeds online zetten om te checken en dan snel weer offline halen niet handig..

maar eerst kon dit wel, hoe kan ik gewoon weer mijn pagina's bekijken in tesmodus?

MVG

icon

Beste antwoord door Mamoesjka 23 March 2021, 13:35

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Ik zie het ja. Dat is niet handig. Er is een ticket voor aangemaakt bij het productteam. Zodra er meer info is, laat ik het je hier weten. 

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb helaas hetzelfde probleem.

Badge

Ik heb dit probleem ook. 

Ik heb hetzelfde probleem.

Badge

Ik zie het ja. Dat is niet handig. Er is een ticket voor aangemaakt bij het productteam. Zodra er meer info is, laat ik het je hier weten. 

Hoi Ebbe, kun je ons inmiddels al wat meer laten weten? Ik ga met een paar dagen voor het eerste online met mijn webwinkel en op deze manier is het echt heel onhandig! Ik kan niet checken hoe eea eruit ziet en kan al vanaf maandagavond niet verder. Hoor graag. 

Reputatie 1
Badge +1

Ik ervaar sinds maandagmiddag dit probleem. Ontzettend vervelend voor iedereen die zijn of haar winkel aan het opbouwen is. Ik hoop dat hier heel snel een oplossing voor mag komen.

Tip: als je de winkel 'online' zet kun je wel gewoon alles inzien maar je bent dan wel open voor bezoekers en bestellingen. Ik vind dit zelf helemaal niet leuk en onhandig.

Badge

Ik ervaar sinds maandagmiddag dit probleem. Ontzettend vervelend voor iedereen die zijn of haar winkel aan het opbouwen is. Ik hoop dat hier heel snel een oplossing voor mag komen.

Tip: als je de winkel 'online' zet kun je wel gewoon alles inzien maar je bent dan wel open voor bezoekers en bestellingen. Ik vind dit zelf helemaal niet leuk en onhandig.

Thx voor je tip! Ik mag dus absoluut niet online gaan (voorwaarde van het UWV), dus vind het zeer vervelend! Ik kan gewoon niet verder, maar moet binnenkort wel online. Hopelijk komt er inderdaad snel een oplossing en reageert Ebbe binnenkort :-) 

Badge

Misschien ligt het aan mij. Ik ben sinds maandag hier lid :)

maar het is inderdaad ondoenlijk om een webshop te maken zo 

Hier ook hetzelfde probleem

Reputatie 2
Badge

Die hele testmodus mag er van mij wel weer uit, geeft meer gedoe dan gemak. Ik loop vanaf het begin al tegen dingen aan door die testmodus.

Badge

Die hele testmodus mag er van mij wel weer uit, geeft meer gedoe dan gemak. Ik loop vanaf het begin al tegen dingen aan door die testmodus.

Hoi Annemiek,

Ik ga er even vanuit dat jouw webshop al online is, maar voor een starter als ik die een webshop nog aan het bouwen is, is het verdomde lastig op deze manier om zonder testmodus te werken. Ik hoop dat Ebbe snel reageert, want dit is nu al bijna een week en het blijft aardig stil helaas. Grtjs Sabrina 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb helaas nog geen oplossing. De prio om het op te lossen is inmiddels verhoogd. Ik hoop jullie snel het verlossende bericht te kunnen sturen. 

Reputatie 7
Badge +16

@Xitin Beads kun je aangeven tegen welke dingen je nog meer aanloopt?

Reputatie 1
Badge +1

Dit duurt veel te lang! Sorry als dit een tikkeltje brutaal overkomt maar ik kan sinds maandagmiddag niet werken aan mijn winkel en ik baal enorm! 

Ik begrijp ook niet zo goed waarom de prioriteit nu pas is opgehoogd. Dit is een serieuze storing! 
Dit moet zo snel mogelijk, vóór het weekend worden opgelost.

Reputatie 7
Badge +16

En als je je winkel open zet? Volgens mij kun je dan wel verder. Het is helaas niet zo dat je dan meteen bezoekers in je shop hebt. 

Badge +1

Ik hoop ook dat het probleem snel word opgelost, een test order plaatsen gaat nu ook niet voor mij..
Dus mijn shop staat ookal ruim een week stil…

Reputatie 1
Badge +1

En als je je winkel open zet? Volgens mij kun je dan wel verder. Het is helaas niet zo dat je dan meteen bezoekers in je shop hebt. 

Dankjewel voor je reactie Ebbe. Helaas is het openzetten van de winkel niet voor iedereen mogelijk en daarbij is het probleem hiermee niet verholpen. Bovendien is het een aanname om te zeggen dat ik niet direct bezoekers zal ontvangen en dit staat los van het daadwerkelijke probleem; Het plaatsen van een test order is bijvoorbeeld ook niet mogelijk.

Wanneer kunnen wij weer vertrouwen op een juiste werking van MWW?

Reputatie 7
Badge +16

Dankjewel voor je reactie Ebbe. Helaas is het openzetten van de winkel niet voor iedereen mogelijk en daarbij is het probleem hiermee niet verholpen. Bovendien is het een aanname om te zeggen dat ik niet direct bezoekers zal ontvangen en dit staat los van het daadwerkelijke probleem; Het plaatsen van een test order is bijvoorbeeld ook niet mogelijk.

Het is zeker niet een oplossing voor het probleem, maar wel een tijdelijke optie om verder te kunnen. Wanneer het probleem is opgelost durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik heb goede hoop op deze week. 

Badge

Het is zeker niet een oplossing voor het probleem, maar wel een tijdelijke optie om verder te kunnen. Wanneer het probleem is opgelost durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik heb goede hoop op deze week. 

Hoi Ebbe,

Kun je inmiddels iets laten weten mbt de voortgang van de oplossing? Inmiddels zijn we ruim 1,5 week verder. Hoor het graag. 

Grt, Sabrina

Reputatie 7
Badge +16

Deze ochtend is er een aanpassing geweest, helaas hebben we deze aanpassing weer teruggedraaid. De aanpassing zorgde niet voor het gewenste resultaat, namelijk dat het weer werkt. Er wordt verder gewerkt aan de oplossing.

Reputatie 7
Badge +16

Er wordt deze middag nogmaals een poging gewaagd om de fix live te zetten. De vorige keer zorgde de fix voor foutmeldingen, waardoor dit is teruggedraaid. Hopelijk deze middag meer succes.

Reputatie 7
Badge +16

Het lijkt goed te gaan:fingers_crossed:

Badge

Het lijkt goed te gaan:fingers_crossed:

Hoi Ebbe,

Ik heb zojuist even getest en het lijkt idd te werken. Bedankt! 

Ik wens iedereen een fijn (Paas)weekend! 

Reputatie 7
Badge +16

Yes, dat is goed nieuws. Jij ook een goed Paasweekend!

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben inmiddels live, fijn dat de storing is verholpen.

Reageer