Bij het exporteren van een voorraadlijst, staat bij artikelen met een keuzelijst dezelfde prijs als het ‘hoofdartikel’. Zou het mogelijk zijn om - naast de verborgen artikelen op een andere manier weer te geven - hier de totale prijs te laten zien, dus incl. de meerprijs. Goede controle om te zien of alles goed staat ingesteld en de juiste prijs wordt weergegeven.
Kolom "D" genaamd "combinatieprijs" toont de juiste (meer)prijs voor de keuzevariant. Of bedoel je iets anders?
Ja klopt hoor, dat bedoel ik wel, maar die prijs is hetzelfde ondanks dat er een keuzelijst mét meerprijs aan het artikel is gekoppeld.

Sonja
Staan je keuzelijsten wel goed ingesteld want het prijsverschil staat bij ons wel degelijk uitgelijst hoor als ik een voorraadlijst uitdraai.

Bedankt

Er wordt aan gewerkt, het zit niet helemaal lekker met die voorraadlijst/keuzelijst.
Bij het exporteren van de voorraadlijst wordt een artikel met keuzelijst in willekeurige volgorde afgedrukt, kan dit ook op alfabetische volgorde? of hoe wordt de selectie gemaakt?
Hoe komt ik direct op mijn voorraad downloadpagina zonder steeds een nw stocklist aan te maken en kan ik oude ook verwijderen?
Weet jij het
Nou je het zegt, dat was ik even kwijt, maar nu ik het menu zie dacht ik o ja . Dankjewel!
Hoi
Hoi
Er is onderzoek gedaan om te kijken waar het fout gaat en wat ervoor nodig is om het op te lossen. Het schijnt diepliggend probleem te zijn die een flinke tijd in beslag neemt om op te lossen. Dat is de laatste status update. Als er een fix komt, dan verwacht ik niet dat deze er snel is.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.