Vraag

Voorraad

Reputatie 6
Badge +9

Bij het exporteren van een voorraadlijst, staat bij artikelen met een keuzelijst dezelfde prijs als het ‘hoofdartikel’. Zou het mogelijk zijn om - naast de verborgen artikelen op een andere manier weer te geven - hier de totale prijs te laten zien, dus incl. de meerprijs. Goede controle om te zien of alles goed staat ingesteld en de juiste prijs wordt weergegeven. 

12 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Kolom "D" genaamd "combinatieprijs" toont de juiste (meer)prijs voor de keuzevariant. Of bedoel je iets anders?

Reputatie 6
Badge +9

Ja klopt hoor, dat bedoel ik wel, maar die prijs is hetzelfde ondanks dat er een keuzelijst mét meerprijs aan het artikel is gekoppeld. 

Reputatie 3
Badge +5

Sonja

Staan je keuzelijsten wel goed ingesteld want het prijsverschil staat bij ons wel degelijk uitgelijst hoor als ik een voorraadlijst uitdraai.

Reputatie 6
Badge +9

Bedankt @Atelier Miete Confiete dat zou ook nog kunnen, maar de voorraad staat op onbeperkt bij algemeen en bij varianten ingevuld. Dat staat allemaal goed, het enige wat ik zie is deze foutmelding maar weet nu even niet waarom deze wordt vermeld. Nog even verder op onderzoek:

Reputatie 6
Badge +9

Er wordt aan gewerkt, het zit niet helemaal lekker met die voorraadlijst/keuzelijst. 

@Ebbe kun je zien of er een ticket is aangemaakt voor het beter zichtbaar maken van de verborgen artikelen op de geëxporteerde voorraadlijst? 

Reputatie 6
Badge +9

Bij het exporteren van de voorraadlijst wordt een artikel met keuzelijst in willekeurige volgorde afgedrukt, kan dit ook op alfabetische volgorde? of hoe wordt de selectie gemaakt? 

Hoe komt ik direct op mijn voorraad downloadpagina zonder steeds een nw stocklist aan te maken en kan ik oude ook verwijderen?

Reputatie 6
Badge +9

Weet jij het @Ebbe? Hoe ik gelijk op de downloadpagina kom zonder steeds een nw voorraadlijst aan te maken? 

Reputatie 5
Badge +7

Door rechtsboven op je letter te klikken kun je naar downloads

Reputatie 6
Badge +9

Nou je het zegt, dat was ik even kwijt, maar nu ik het menu zie dacht ik o ja :kissing_closed_eyes:. Dankjewel! 

Reputatie 6
Badge +9

Hoi @Ebbe weet je toevallig of er een update komt wb de voorraadlijst/keuzelijsten. Er wordt nog steeds dezelfde verkoopprijs weergegeven bij de verschillende keuzes.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ebbe weet je toevallig of er een update komt wb de voorraadlijst/keuzelijsten. Er wordt nog steeds dezelfde verkoopprijs weergegeven bij de verschillende keuzes.

Er is onderzoek gedaan om te kijken waar het fout gaat en wat ervoor nodig is om het op te lossen. Het schijnt diepliggend probleem te zijn die een flinke tijd in beslag neemt om op te lossen. Dat is de laatste status update. Als er een fix komt, dan verwacht ik niet dat deze er snel is. 

Reputatie 6
Badge +9

Hè, dat heb ik weer.. jammer dat dit nog even gaat duren.

Reageer