Beantwoord

Volgorde orders in dashboard

• 28 November 2021
  • 6 reacties
  • 115 Bekeken

Is er een mogelijkheid om de volgorde van de orders aan te passen in het dashboard?

Ik heb steeds dat orders als het ware kriskras door elkaar staan, niet op volgorde van afronding/ordernummer. Dit zal neem ik aan komen omdat de klanten de winkelwagentjes kunnen bewaren en pas bij afronding een ordernummer krijgen?

icon

Beste antwoord door Ebbe 1 April 2022, 09:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Shop2Cord @Humiez @Es-Skin, de bug is opgelost en de situatie die wordt beschreven komt niet meer voor. 

Bedankt voor het melden. 

Reputatie 5
Badge +7

Moet eigenlijk voortaan op volgorde van afhandeling zijn maar wij merken ook dat dit niet altijd zo is.
Misschien ligt het eraan dat klanten al beginnen met het afronde van een bestelling maar de betaling pas later op de dag daadwerkelijk afronden.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Esther,

op dit moment hebben we helaas nog geen oplossing voor dit probleem, doordat het oplossen van het probleem ingewikkelder blijkt te liggen dan in eerste instantie werd gedacht. Ik zal hier een bericht plaatsen zodra ik meer weet.

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag!

De orders worden inderdaad niet altijd in de juiste datumvolgorde geplaatst. We werken aan een oplossing hiervoor en ik zal een bericht plaatsen als die oplossing is gevonden.
De volgorde van de orders is overigens ook niet handmatig aan te passen. Je zou deze suggestie eventueel op https://feedback.mijnwebwinkel.nl/ kunnen plaatsen, dan kunnen anderen hun stem daar ook op uitbrengen.

Hi @Shop2Cord @Humiez @Es-Skin, de bug is opgelost en de situatie die wordt beschreven komt niet meer voor. 

Bedankt voor het melden. 

Geweldig!! Dankjewel 🤗

Reputatie 2
Badge +2

Goedemorgen, hoe ver zijn jullie met een oplossing voor dit probleem? 

Reageer