Vraag

Verzonden emails landen bij klant in spamfilter

• 8 November 2020
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Het lijkt alsof de laatste weken heel veel emails die ik verstuur bij klanten in de spamfilter belanden. Dit gebeurd zelfs bij klanten waar ik al eerder contact mee heb gehad. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik maak (nog) gebruik van roundcube.

Weet iemand een oplossing om dit binnen roundcube op te lossen? Of zit er niks anders op dan overstappen naar office of iets dergelijks?

5 reacties

Ik heb hier ook last van en zit sinds een tijd bij Gsuite. (gmail). Ik dacht dat dat te maken had met Google, maar blijkbaar niet dus.

Reputatie 2
Badge +1

Beste huisjevankatoen, ik neem aan dat het probleem is opgelost nu je Gsuite gebruikt? Ik zou eigenlijk liever niet overschakelen maar loop nu gewoon omzet mis omdat klanten mijn emails niet ontvangen.

Ik heb daar ook last van. Zelfs als ik een ‘test’ nieuwsbrief naar mijzelf stuur, komt deze in mijn spam terecht. Ik heb ergens gelezen dat je bepaalde woorden in je nieuwsbrief moet vermijden. Bijv. gratis. Helaas heb ik geen ander antwoord voor je.

Badge

Ik heb hier ook last van. Ik ben er inmiddels wel achter dat het gaat om klanten met een e-mail adres van @hetnet. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Ook ik loop omzet mis omdat mensen denken dat ik geen antwoord geef op hun vragen. Ook de bevestigingsmails van bestellingen komen niet aan. Heel vervelend!

Reputatie 7
Badge +11

Erg vervelend

Reageer