Vraag

Verzendkostenprobleem weer terug.

• 19 February 2022
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

Helaas is bij mij het verzendkostenprobleem van gisteravond weer terug. Ik had alle verzendkosten weer goed gezet vanmorgen toen ik het bericht las dat het opgelost was. Maar ik krijg net een bestelling binnen met weer verzendkosten + 21% btw. 

Kan hier opnieuw naar gekeken worden? En zijn er meer webwinkels die dit probleem weer ervaren?

Groetjes, Karen van KaatjePluk.nl

6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Klopt, ik heb www al gemaild. Enorm balen dit… dit kost omzet!

Reputatie 5
Badge +8

Ja hier ookal, het gaat meer dan 12 uur goed en dan ineens duikt het probleem weer op.. hoe dan?

Reputatie 3
Badge +2

Ja hier ookal, het gaat meer dan 12 uur goed en dan ineens duikt het probleem weer op.. hoe dan?

Heb je wel al een mail gestuurd? Hoe meer mensen mailen hoe beter… Het is weer vanaf c.a. 15:00 net als gisteren.

Reputatie 6
Badge +8

Hier ervaren we het ook, maar ze zijn van MWW als goed is nog bezig met het oplossen van een probleem met de Kassa-app - dit speelt in een andere topic -> Kassa-app groep. Hopelijk pakken ze dit probleem gelijk weer op, het is daar ook kenbaar gemaakt.

Reputatie 4
Badge +7

Helaas is bij mij het verzendkostenprobleem van gisteravond weer terug. Ik had alle verzendkosten weer goed gezet vanmorgen toen ik het bericht las dat het opgelost was. Maar ik krijg net een bestelling binnen met weer verzendkosten + 21% btw. 

Kan hier opnieuw naar gekeken worden? En zijn er meer webwinkels die dit probleem weer ervaren?

Groetjes, Karen van KaatjePluk.nl

Bij mij juist lagere bedragen en gelukkig is het 1x echt fout gegaan en waren de rest orders die ik zelf invoerde waardoor ik er dus achter kwam. 

Reageer