Vraag

Verzendkosten

• 11 January 2022
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Badge +1

Goedemorgen!

Ik verkoop bedrukt satijnlint.
Dit gaat vanaf 10 meter. Maar hoe stel ik de verzendkosten hoger in voor bijvoorbeeld 25 of 50 meter?
10 meter komt los maar vanaf 25 meter lever ik het op spoel en dat weegt natuurlijk zwaarder.

Ik hoor het graag.
Alvast bedankt!

4 reacties

Badge +1

Het is gelukt!

Reputatie 6
Badge +7

Dat weet ik helaas ook niet. Bij mij moeten ze gewoon aantallen invullen en aan de hand van de aantallen wordt het gewicht berekend.

Badge +1

Ik weeg alles en heb verschillende tarieven ingesteld bij de verzendkosten. Je moet dan per artikel het gewicht invoeren. Als het niet door de brievenbus past zet ik 2 kilo bij het artikel en bij 2 kilo heb ik het tarief voor pakketpost ingesteld.

Ja, per artikel werkt dat inderdaad zo. Maar als je met keuzelijsten werkt niet.

Ik heb dus “1” artikel waarbij ze kunnen kiezen dmv van een keuzelijst uit 10mtr, 25mtr, 50mtr en 100mtr.
Maar ik kan maar 1x verzendkosten invoeren.

Nu las ik iets over veldensets maar daar kom ik geen wijs uit….

Reputatie 6
Badge +7

Ik weeg alles en heb verschillende tarieven ingesteld bij de verzendkosten. Je moet dan per artikel het gewicht invoeren. Als het niet door de brievenbus past zet ik 2 kilo bij het artikel en bij 2 kilo heb ik het tarief voor pakketpost ingesteld.

Reageer