verzending

• 1 July 2022
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Badge +1

zou het mogelijk zijn dat klanten zelf kunnen kiezen hoe ze een product verzonden zouden willen hebben

b.v. als brievenbuspost of als .brievenbuspakket  dat is nu niet mogelijk maar volgens mij en ik hoop meer winkeliers wel handig 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

brievenbuspost of als .brievenbuspakket? Bedoel je een brievenbusdoosje of een envelop? Dat kun je toch zelf bepalen?

Badge +1

nee je kan kiezen voor 1 van de 2 opties in de website en niet dat de klant  kan kiezen.

soms zijn het best dure producten die mensen kopen die kunnen wel in brievenbuspost maar willen de klanten liever dat ik het  als  brievenbuspakket verstuur en dat kunnen ze niet aangeven .

Ik heb besloten nu alleen met brievenbuspakket te verzenden maar dat kost mij wel veel klanten omdat er ook zijn die het juist per brievenbuspost verstuurd willen hebben en je kan niet beide opties aangeven.

Reputatie 1
Badge +2

Je kan toch een extra land aanmaken in de keuzelijst onder verzendopties, je gebruikt daarvoor dan Aland, en daar de omschrijving verzenden als brievenbuspakketje voor aanmaken met de bijbehorende verzendkosten?

Wij hebben dat ook zo gedaan voor pakketpost aangezien er veel klanten zijn die tegenwoordig liever met track en trace verzenden. Ook al is het artikel van weinig waarde. Ze betalen er toch voor.

Overigens zijn wij afgestapt van de flexibele verzendkosten en maken we standaard gebruik van minimale verzendkosten a €4,95 met track en trace.

Het scheelt een hoop werk om voor een paar euro iets te verzenden. Met deze minimale verzendkosten trigger je mensen ook om iets meer te bestellen. En als  ze dat niet doen kiezen ze er zelf voor.